blogShape1

شهرستان نور یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که هم ساحل زیبایی دارد و هم جنگل­های سرسبز و انبوهی در سراسر آن دیده می­شود و یکی از دلپذیرترین مکان­ها برای اقامت، تفریح و طبیعت­ گردی است. ...

خرید ویلا در نور به همراه قیمت + خرید اقساطی
پادکست این وبلاگ را بشنوید

خرید ویلا در نور به همراه قیمت + خرید اقساطی

پیشنهادات باورنکردنی مسترملک

ویلا دوبلکس

4,500,000,000 تومــان

زمین ۲۵۰ متری

3,250,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

7,000,000,000 تومــان

ویلا تریپلکس

13,000,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

13,500,000,000 تومــان

دریافت یک آمار سرانگشتی از قیمت خرید ویلا در نور ، اولین عاملی است که ذهن هر خریداری را به خود درگیر می‌کند. در واقع بودجه خریدار، با توجه به قیمت ملک در محدوده، حرف اول و آخر را می‌زند.

اگر تا به‌ حال به شهرهای شمالی ایران سفر کرده باشید؛ از جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌های طبیعی آن باخبر هستید. شهرهای نزدیک به هم که هم ساحل زیبا و آرامش بخشی دارند و هم جنگلهای وسیع و شگفت انگیز. به مراتب سفر به شمال و تجربه اقامت در ویلاها، هتل آپارتمان‌ها، خانههای شخصی و اقامتگاههای دیگر به شما این امکان را می‌دهد تا کم و بیش از قیمت خرید یک خانه ویلایی خوب لب دریا، در جنگل یا در محدوده روستاهای اطراف مطلع شوید.

ویلاها در شمال کشور انواع مختلفی دارند، ویلاهای بزرگ و مجلل، ویلاهای نقلی، ویلای لب دریا، ویلای ارزان، ویلاهای ساخته شده در ارتفاعات جنگل ها که هرکدام قیمت و تجهیزات متفاوتی دارند. اکثر این ویلاها در سالهای اخیر ساخته شده و از امکانات متنوعی بهره‌مند هستند.

در ادامه می‌خوانیم:

خرید ویلا در شهرستان نور مازندران

دلیل خرید ویلا در نور

خرید ویلا در نور و بررسی موقعیت آب و هوایی

خرید ویلا در نور برای سرمایه گذاری یا خرید ویلا برای استفاده شخصی

خرید انواع ویلا در شهرستان نور 

قیمت خرید ویلا در نور

برای خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید ویلا در نور مشاور املاک چه کمکی به شما می‌کند؟

مسیر تهران - نور در جاده هراز

خرید ویلا در شهرستان نور مازندران

شهرستان نور یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که هم ساحل زیبایی دارد و هم جنگل‌های سرسبز و انبوهی در سراسر آن دیده میشود و یکی از دلپذیرترین مکانها برای اقامت، تفریح و طبیعت گردی است. شهرستان نور معمولاً اولین انتخاب کسانی است که مایل به خرید ویلا در نور مازندران هستند، جاذبه‌های تفریحی و طبیعی شهرستان نور باعث میشود بهترین تجربه را از اقامت خود در شمال کشور داشته باشید. با افزایش و پیشرفت ساخت و ساز در نقاط مختلف این شهرستان، ویلاهای متنوعی در این شهرستان ساخته شده‌اند که با هر سلیقه و سرمایهای منطبق خواهند بود.

در صورتی که قصد خرید ویلا در نور را دارید تا آخر این مطلب با ما باشید.

دلیل خرید ویلا در نور    

خرید ویلا در نور در مقایسه با خرید آپارتمان یا مجتمع‌های مسکونی برای اغلب خریداران در اولویت انتخاب‌ها قرار دارد. چرا که خرید خانه باغ در نور یا خرید ویلا در نور به شما آزادی و راحتی بیشتری می‌دهد.

برای خرید ویلا و خانه در هر کجای کشور باید ابتدا با جا و مکانی که قصد دارید در آنجا ویلا بخرید آشنا شوید، تا خرید مطمئنی داشته باشید. شهرستان نور از شهرهای ساحلی استان مازندران است که با شهرهای آمل، محمودآباد و استان البرز همسایه است. جنگل کشپل، دریاچه الیمالات، روستای یوج، آبشار ونوش و ساحل نور از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان هستند که باعث شدند هرساله گردشگران زیادی از این منطقه بازدید کنند و یا اقدام به خرید زمین و ویلا کنند.

خرید ویلا در شهر توریسی نور

خرید ویلا در نور و بررسی موقعیت آب و هوایی

آب و هوای شهرستان نور نیز مانند اکثر مناطق شمال کشور معتدل و مرطوب است. در فصول گرم سال مناطق ساحلی دمای بالایی دارند؛ اما مناطق جنگلی این شهرستان به دلیل دوری از دریا و رطوبت کمتر، هوای بهتری دارد و میتوان تعطیلات تابستانی را در آنجا سپری کرد. در فصول سرد سال نیز به دلیل رطوبت بالا، هوا چندان سرد نخواهد بود و اختلاف دما زیاد نیست. در نتیجه خرید ویلا در نور بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب در منطقه شمال کشور است.

برای آشنایی بیشتر شما با شهرستان نور برخی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه را به شما معرفی می‌کنیم:

جاده سیسنگان

 این جاده در مسیر شهرستان نوشهر به نور قرار دارد و از میان جنگل عبور میکند. ساحل نیز در نزدیکی این جاده قابل‌مشاهده است، اگر رانندگی در جاده را دوست دارید، این جاده و پارک جنگلی آن تجربه متفاوتی برای شما رقم خواهد زد.

پارک جنگلی کشپل

 این پارک جنگلی یکی از معدود مکانهایی است که در فصول گرم سال نیز هوای خوبی دارد و میتوانید در تابستان زمان لذت بخشی را در آن سپری کنید. امکانات رفاهی کامل نیز در پارک وجود دارد.

دریاچه الیمالات

 این دریاچه در مسیر جاده نور چمستان است که فاصله زیادی با جاده اصلی ندارد. اگر به این دریاچه سری بزنید می‌توانید هم‌زمان از زیبایی‌های دریاچه و جنگل و آب و هوای خوب لذت ببرید.

آبشارهای نور

 آبشار حراماو، ونوش و آب پری در دل جنگلهای این شهرستان قرار گرفتهاند که با طی‌کردن مسیر کوتاهی در میان درختان انبوه جنگل به آنها می‌رسید. اگر پیادهروی در طبیعت را دوست دارید بازدید از این آبشارها گزینه خوبی برای یک پیاده  روی صبحگاهی خواهند بود.

روستای یوش

 ساحل سنگی، جنگل نور، پل خشتی و آبشار نجارده از دیگر جاذبه‌های طبیعی نور هستند. اگر قصد خرید ویلا در این شهر را دارید و نمی‌دانید در کجا و نزدیک کدام جاذبه گردشگری و طبیعی ویلا بخرید بهتر است بدانید که فواصل مکانهای دیدنی نور چندان زیاد نیست و حتی در اقامتی چندروزه هم می‌توان بخش زیادی از این جاذبه‌ها را دید و لذت برد، از طرفی هر قسمت از طبیعت زیبایی‌هایی خاص خودش را دارد و همین که برای چند روزی شما را از دغدغه‌های زندگی شهری دور کند، آرامش بخش است.

خرید ویلا در نور

خرید ویلا در نور برای سرمایه گذاری یا خرید ویلا برای استفاده شخصی

پیش از خرید ویلا در نور باید به این فکر کنید که هدف‌تان از خرید ویلا چیست؟ آیا میخواهید از آن استفاده شخصی کرده و تعطیلات خود را در آن بگذرانید و گاهی هم کلید آن را به دوستان و آشناهای خود قرض دهید؟ یا صرفاً برای حفظ ارزش سپرده‌های خود و اجاره دادن آن تصمیم به خرید ویلا گرفته‌اید. البته هر دوی این‌ها نیز امکان‌پذیر است. یعنی ممکن است ویلا را برای استفاده شخصی بخرید؛ اما در مواقعی که ویلا خالی است آن را اجاره دهید. به هر حال تعیین نوع استفاده از ویلا در خرید آن تاثیرگذار خواهد بود.

خرید ویلا به‌ قصد سرمایه‌گذاری

 افراد زیادی برای حفظ سرمایه و کسب سود اقدام به خرید زمین در نور، خرید خانه باغ در نور و خرید ویلا در نور میکنند که هرچند سرمایه گذاری خوبی محسوب میشود، اما اگر بدون آگاهی و مشورت با یک مشاور املاک باشد ممکن است باعث ضرر و زیان فرد شود.

برای مثال خرید زمین یا ویلا در منطقه‌ای که طبیعت آن در سالهای آینده ممکن است از بین برود یا شهرک‌های مسکونی در آن منطقه ساخته شوند قطعاً سرمایه گذاری مناسبی محسوب نمیشود. شهرستان نور به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی مختلف، بازدیدکنندگان زیادی دارد و درصورتی‌که بخواهید ویلا را اجاره دهید یا در سالهای بعد به فروش برسانید میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید ویلا در نور کنید.

خرید ویلا به‌ قصد استفاده شخصی و تفریحی

 اگر شما هم دوست دارید تعطیلات و مرخصی‌های خود را دور از شلوغی شهر و در طبیعت بگذرانید، خرید ویلا در نور خیال شما را از دلپذیر بودن تعطیلات‌تان راحت خواهد کرد.

اگر سرمایه‌ای جمع کرده‌اید، خرید ویلا در نور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. درصورتی‌که بخواهید ویلایی ارزان‌قیمت و نقلی داشته باشید میتوانید در مناطقی که قیمتها مناسب‌تر است مثل مناطق دور از ساحل ویلای خود را انتخاب کنید. از آنجایی که فواصل روستاها و دیدنی‌ها در شهرستان نور کوتاه است، هرجایی که ویلا بخرید میتوانید در کوتاهترین زمان به دریا، جنگل، آبشار و دیگر مناطق گردشگری سر بزنید.

خرید ویلا در شهر ساحلی نور

خرید انواع ویلا در شهرستان نور 

ویلاها باتوجه‌ به منطقه‌هایی که در آن قرار دارند و متراژ آنها، انواع مختلفی دارند هر فرد باتوجه‌به نیاز، سلیقه و سرمایه‌هایش میتواند ویلای موردنظر خود را پیدا کند.

ویلای جنگلی

 خرید ویلا در نور و انتخاب ویلاهای جنگلی که معمولاً در دامنه کوه‌ها ساخته میشوند، بسیار با شکوه و چشم نواز است. این نوع مناطق به دلیل دور بودن از مرکز شهر و جاده آرامش زیادی دارند. ویلاهای جنگلی در فصول گرم سال نسبت به مناطق دیگر آب و هوای بهتری دارد و در فصول سرد نیز اگر برف‌ و باران دوست داشته باشید میتوانید در خانه از تماشای آن لذت ببرید. ویلاهای جنگلی به دلیل دوری از دریا رطوبت کمتری دارند و احتمال زنگ زدگی، آسیب و پوسیدگی در قسمت‌های مختلف آن کمتر است. در مناطق جنگلی شهرستان نور مثل دهستان چمستان، روستای لاویج و روستای ونوش ویلاهای جنگلی زیادی وجود دارد که متراژ و قیمتهای مختلفی دارند، شما میتوانید خرید ویلای جنگلی در نور را مطابق با بودجه و سلیقه خود در مناطق جنگلی به راحتی و از طریق مشاوران املاک پیدا کنید.

ویلای ساحلی

ویلاهای ساحلی در مناطق نزدیک ساحل ساخته می‌شوند البته ممکن است تمام ویلاهای ساحلی چشم انداز دریا نداشته باشند؛ اما فاصله کمی با دریا و جاده‌های ساحلی دارند. معمولاً در مناطق ساحلی ویلاهای مختلفی به شکل شهرک و مستقل ساخته میشوند و از آنجایی که مردم به چشم انداز دریا علاقه زیادی دارند، معمولاً این ویلاها سریعاً فروخته میشوند.

ساخت و نوع امکانات در خرید ویلا ساحلی در نور اهمیت زیادی دارد. چرا که این ویلاها به‌خاطر رطوبت شدید دریا در معرض آسیب و خرابی هستند و اگر در ساخت ویلا بی‌دقتی شود یا افراد غیرحرفه‌ای اقدام به ساخت و ساز کنند، ممکن است مجبور شوید هزینه زیادی برای تعمیر و نگهداری آن بپردازید. سرتاسر جادهی ساحلی نور ویلاهای مختلفی ساخته شدهاست که مزایایی مثل نزدیکی به جاده اصلی، دسترسی به امکانات و رفت و آمد راحت در شهر را دارا هستند. برای خرید ویلا در نور میتوانید همین حالا اقدام کنید.

ویلای شهری

برخی ویلاها در قسمتهای شهری یا مناطق مسکونی ساخته میشوند که هرچند از طبیعت دورند اما فاصله زیادی با جنگل و دریا ندارند و مکان امنی برای استراحت و گذران تعطیلات هستند. خرید ویلا در نور شامل ویلاهای لاکچری و مجلل، ویلاهای کوچک و ویلاهای شهرکی می‌شود.. شهرستان نور نیز یکی از شهرهای بزرگ استان مازندران است که در سراسر آن ویلاهای مختلفی برای خرید موجود است، باتوجه‌به بودجه و نیازتان می توانید اقدام به خرید ویلا در نور کنید.

علاوه بر این سه دسته ویلا، ویلاهایی در مناطق بکر این شهرستان و در نزدیکی آبشارها و دریاچه‌ها نیز ساخته شدهاند که اندازه و قیمت های مختلفی دارند.

قیمت خرید ویلا در نور

شهرستان نور نیز مانند بسیاری از شهرستان‌های شمال کشور از چندین بخش تشکیل‌شده و به همین دلیل محدوده قیمت خرید ویلا در نور با توجه‌ به تفاوت در قیمت ملک، امکانات، مساحت و سایر مشخصات ملک متغیر خواهد بود.
بسیار واضح است که قیمت هر متر از زمین در مکانی که قصد خرید ویلا و آپارتمان در نور را داشته باشید بر روی کل قیمت ملک خریداری‌شده تاثیر می‌گذارد. اما نکته مهم در مورد محدوده قیمت ویلا در شهرستان نور تفاوت قیمت ویلا در بخش‌های مختلف این شهرستان است که بنا به دلایل منطقه‌ای باعث رشد چندین برابری قیمت‌ها در مقایسه با سال‌های پیش و برای مثال در طول ده سال قبل شده است. برای اطلاع بیشتر درباره جزئیات قیمت خرید ویلا در نور با مشاوران مستر ملک تماس حاصل فرمایید تا در این خصوص اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتان قرار دهند. حتی اگر قصد خرید ویلا در نور را دارید اما هنوز بودجه‌تان به اندازه‌ای نیست که ویلای مورد نظرتان را خریداری کنید، حتما با چندین مشاوران املاک در تماس باشید تا از این طریق قیمت خرید ویلا در نور و محدوده‌های آن دست‌تان بیاید.

دریاچه الیمالات نور

برای خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

افراد زیادی بدون توجه به نکات مختلف اقدام به خرید ویلا در نور میکنند و درگیر دردسرهایی مثل عدم اعتبار سند، بی کیفیت بودن خانه، پرداخت هزینه‌های جانبی و غیره میشوند. فرقی ندارد قصد شما از خرید ویلا سرمایه‌گذاری باشد یا استفاده شخصی باید پیش از خرید به این نکات توجه کنید:

  • نوع ساخت ویلا: در شمال ایران به دلیل رطوبت زیاد و خاک متفاوتی که وجود دارد، ساخت خانه و ویلا باید به شکل خاصی انجام شود و از مصالح باکیفیت و مناسب با آب و هوا استفاده شود، در غیر این‌ صورت ممکن است پس از مدت کوتاهی کم کم ویلا آسیب ببیند و مجبور شوید هزینه زیادی برای تعمیر و مرمت آن پرداخت کنید، به این منظور هنگام خرید ویلا در نور  از یک مهندس حرفه ای کمک بگیرید و از فروشنده بخواهید که به شما توضیح دهد برای ساخت کف، دیوارها و سقف خانه از چه موادی استفاده شده و نقشه خانه به چه شکلی است.
  • سند و مجوزهای قانونی: برای ساخت ویلا در مناطق مختلف شمال ایران نیاز به مجوزهای متفاوتی است؛ زیرا ساخت و ساز در برخی از قسمتها به دلیل آسیبی که ممکن است به طبیعت و چشم انداز آن وارد کند، ممنوع است. از طرفی برخی زمین‌های جنگلی و ساحلی امکان خرید و فروش ندارند و در نتیجه امکان تهیه سند برای آنها وجود ندارد. پس پیش از خرید ویلا در نور تمام مدارک و مجوزهای آن را بررسی کنید و مطمئن شوید سند به هنگام خرید به نام شما زده میشود و اعتبار قانونی دارد.
  • موقعیت جغرافیایی: همانطور که گفتیم ساخت خانه در نزدیکی دریا باید با دقت خاصی انجام شود وگرنه ممکن است علاوه بر خرابی خانه، خطرناک نیز باشد. برای مثال ممکن است سقف خانه در اثر پوسیدگی و رطوبت زیاد بریزد یا اگر ویلا در نزدیکی رودخانه یا در شیب کوه باشد هنگام بارندگی در مسیر سیل یا طغیان رودخانه باشد. برای اطمینان از این موضوع بهتر است منطقه مورد نظر را بررسی کنید و از یک شخص مطلع کمک بگیرید.
  • قیمت ویلا: به دلیل تقاضای بالا برای خرید ویلا، فروشندگان و مشاوران املاک ممکن است گاهی قیمت‌ها را بیش از حد بالا ببرند، پس برای این که ضرر نکنید حتما قیمتها را با مناطق دیگر مقایسه کرده و نگذارید سرتان کلاه رود.
  • ظاهر ویلا: هرچند ساخت درونی ویلا اهمیت بیشتری دارد؛ اما ظاهر آن نیز تا حدی مهم است؛ زیرا درصورتی‌که بخواهید ویلا را اجاره دهید یا بعداً بفروشید ظاهر آن تأثیر زیادی در جذب افراد دارد. از طرفی حتی اگر خرید ویلا در نور را برای خودتان در نظر دارید قطعاً زمانی که از شهر دور میشوید و برای استراحت به ویلای خود می‌آیید دوست دارید با صحنه‌ای زیبا و تزئیناتی دلنشین مواجه شوید. البته برخی ویلاها در ابتدا ممکن است ظاهر خوبی داشته باشند؛ اما اگر از مصالح مناسب در نما استفاده نشده باشد با گذر زمان و زیادشدن رطوبت، کثیف یا پوسیده می‌شود.
  • محیط اطراف ویلا: محیط اطراف ویلا ممکن است شلوغ و پرسروصدا باشد یا حتی بسیار خلوت و ساکت. پس پیش از خرید ویلا در نور به دو مورد توجه کنید اولاً این که خواست و علاقه‌تان چیست، محیطی آرام و خلوت میخواهید یا دوست دارید اطرافتان شلوغ و پرسروصدا باشد که احساس تنهایی نکنید. دوما محیط اطراف ویلا دائماً در حال تغییر است، بررسی کنید که در آینده چه ساختو سازها و تغییراتی در اطراف رخ خواهد داد و باتوجه‌به آن اقدام به خرید کنید.

برای خرید ویلا در نور مشاور املاک چه کمکی به شما می‌کند؟

یک مشاور املاک می‌تواند کمک بزرگی در تسهیل جستجوی خرید ویلا در نور برای شما باشد. بااین‌حال، شما همچنین می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید. با بررسی آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده در روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر اغلب می‌توانید صاحبان ویلاهایی را بیابید که سعی می‌کنند ویلای خود را به‌طور مستقل بفروشند. یک سایت، برنامه یا نشریه تخصصی ممکن است قطعات منتخب املاک را برای افراد علاقه‌مند به خرید ویلا و مستغلات برجسته کند.
در حال حاضر امکان پیدا کردن و خرید انواع ویلا و آپارتمان با تمام امکانات رفاهی برای خریداران ملک در این شهرستان وجود دارد و این امکان برای شما فراهم شده تا به‌راحتی بتوانید در چمستان، رویان و نور (یا هر یک از مناطق اطراف آن‌ها)، اقدام به خرید ویلا با مشخصات دلخواه خود کنید.

حرف آخر

خرید ویلا در نور می‌تواند یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده پرسود و یک سرمایه‌گذاری بلندمدت آسان برای سرمایه‌گذاران جدید یا با تجربه باشد. بااین‌حال، موفقیت سرمایه‌گذاری شما به توانایی شما در انجام تحقیقات دقیق و ایجاد یک استراتژی موثر برای ایجاد بازگشت سرمایه در انتخاب شما بستگی دارد.

با مسترملک می توانید تجربه خوبی از خرید ویلا در نور داشته باشید.

پیشنهادات باورنکردنی مسترملک

ویلا دوبلکس

4,500,000,000 تومــان

زمین ۲۵۰ متری

3,250,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

7,000,000,000 تومــان

ویلا تریپلکس

13,000,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

13,500,000,000 تومــان

به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

از قشنگی‌های خرید ویلا لب آب چه می‌دانید؟

در این مقاله به بررسی فواید سلامتی و مزایای خرید ویلا لب آب می‌پردازیم.

مشاوره خریدوفروش ویلا در امیرآباد چمستان

در این مقاله پس از آشنایی با موقعیت مکانی و جغرافیایی امیرآباد به بررسی مزایای خرید ویلا در این منطقه از چمستان در استان...

خرید ویلا در چمستان با سند به کمک مسترملک

اگر برای خرید ویلا در چمستان دچارترید شدید و نمی‌دانید که آیا در این منطقه املاک سنددار وجود دارند یا نه ما در این مقاله...

6 نکته برای فروش فوری ویلا در شمال

هنگامی‌که به دنبال فروش فوری ویلا در شمال هستید، با استخدام یک مشاور املاک شروع کنید تا بسیاری از فرآیندها را از طرف شما...

10 نکته مهم که باید برای ساخت آپارتمان مشارکتی بدانید

در این مقاله ضمن معرفی مزایای پروژه‌های ساخت آپارتمان مشارکتی باهم به بررسی نکات مهمی که باید در زمان عقد قرارداد آن توج...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن