blogShape1

در پاسخ به سوال خرید زمین بهتر است یا مغازه می توان گفت به غیر از شرایطی خاص شانس کسب سود از سرمایه گذاری در زمین بیشتر است. مستر ملک با تجربه ای چندین ساله در زمینه خرید و فروش زمین، خرید زمین در شمال کشور، خرید زمین در روستاهای شمال، خرید زمین کوهستانی در شمال و... مفتخر است که شما را در خرید ملک مورد نظرتان یاری کند. ...

خرید زمین بهتر است یا مغازه؟

خرید زمین بهتر است یا مغازه؟

بسیاری از کسانی که قصد سرمایه گذاری در بازار مسکن دارند، با یک سوال مهم رو به رو هستند و آن این است که خرید زمین بهتر است یا مغازه؟ اگر شما جای این افراد باشید زمین می خرید یا مغازه؟ چرا؟

خرید زمین یا مغازه؟

چرا مشاوران سرمایه گذاری، خرید زمین را به خرید مغازه ترجیح می دهند؟

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که بین دو راهی خرید زمین و مغازه مانده اید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم گیری راحت تری را تجربه کنید!

اگر رویای خرید زمین را در سر می پرورانید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که خرید زمین در برخی مناطق که از پتانسیل بالایی برای پیشرفت برخوردار هستند، گزینه ای عالی برای سرمایه گذاری و دستیابی به سود است. 

همان طور که می دانید، نرخ رشد قیمت زمین در سال های اخیر همواره زیاد بوده است و با توجه به شرایط در آینده نیز به همین منوال خواهد بود. شما با صرف سرمایه خود می توانید متراژ بالایی زمین باغی، زراعی و یا مسکونی خریداری نمایید. این یک سرمایه گذاری عاقلانه با سود حتمی است! 

خرید زمین

اگر تصور می کنید که خرید مغازه بهتر است، باید مزایا و معایب آن را در نظر گرفته و پس از سبک و سنگین کردن تصمیم نهایی را بگیرید. 

به یاد داشته باشید که افزایش ساخت و ساز مال های تجاری موجب اشباع املاک تجاری شده است. از سوی دیگر افزایش کسب و کارهای اینترنتی موجب شده است که آینده مغازه ها دستخوش تغییراتی باور نکردنی شود. امروزه بسیاری از افراد قید مغازه را زده و اجناس خود را به صورت آنلاین در سایت یا شبکه های اجتماعی به فروش می رسانند. حتی برخی دیگر زیرک بوده و کالای دیگران را به فروش می رسانند. یعنی مغازه و کالا از دیگری، فروش از آن ها! افتتاح مغازه هم می ماند برای زمانی که کسب و کارشان رونق می گیرد. پس می توان نتیجه گرفت که مغازه در دنیا امروز خواهان زیادی ندارد. 

فراموش نکنید که شما با خرید یک مغازه، متراژ کوچکی از یک زمین تجاری را خریداری می نمایید و این به آن دلیل است که زمین های تجاری در مقایسه با زمین های زراعی، باغی و مسکونی گران تر هستند. از همین رو توصیه می شود که به جای صرف سرمایه برای خرید چند متر زمین تجاری، چندین متر زمین زراعی یا باغی بخرید و به سود هنگفت برسید! 

خرید مغازه

  • نتیجه گیری

در پاسخ به سوال خرید زمین بهتر است یا مغازه می توان گفت به غیر از شرایطی خاص شانس کسب سود از سرمایه گذاری در زمین بیشتر است.

خرید زمین بهتر است یا مغازه

با مستر ملک یک سرمایه گذاری موفق را تجربه کنید!

مستر ملک با تجربه ای چندین ساله در زمینه خرید و فروش زمین، خرید زمین در شمال کشور، خرید زمین در روستاهای شمال، خرید زمین کوهستانی در شمال و... مفتخر است که شما را در خرید ملک مورد نظرتان یاری کند. 

مستر ملک

 


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

ریسک خرید ملک در خارج از کشور

همه سرمایه‌گذاری‌ها دارای ریسک هستند. چه در کشور خود باشید و چه برای یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری به دنیا سفر می‌کنید، هم...

چمستان انتخاب پرسود برای خرید ویلا و زمین

خرید ویلا و زمین در چمستان، دو گزینه پرسود و پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری در مازندران هستند. خرید ویلای شهرکی در چمستان ام...

یک نمونه قرارداد مشارکت در ساخت موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر می خواهید بدانید یک نمونه قرارداد مشارکت در ساخت اصولی و بدون دردسر چه ویژگی هایی باید داشته باشد، در اینجا چند نکته...

در جاذبه های توریستی و طبیعی شمال ایران غرق شوید

استان مازندران، یکی از معروف‌ترین مقاصد ایران در بین مسافران داخلی و خارجی است. جاذبه‎های توریستی و طبیعی شمال ایران در ...

خرید زمین در شمال بهتر است یا ویلا؟

خرید زمین و ویلا در شمال دو گزینه طلایی ای هستند که سرمایه گذاران را با تردید رو به رو کرده اند. خرید زمین در شمال بهتر ...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن