blogShape1

از قدیم خرید ملک به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت شناخته شده بود. امروزه نیز اوضاع، حتی با وجود شرایط اقتصادی متغیر نیز چنین است. در واقع تنها راه برای ثبات در سرمایه گذاری، خرید ملک مانند خرید باغ ویلا است. در واقع از هر طرف که بخواهید به معاملات ملکی نگاه کنید، به سود پر منفعت مالی در کوتاهترین زمان ممکن خواهید رسید. اما در این میان باید شش دنگ حواستان جمع باشد تا به دام کلاهبرداران و افراد سودجو نیفتید. در این مقاله ما موارد لازم و ضروری را درباره راهنمای خرید باغ ویلا در اختیارتان قرار می‌دهیم. ...

راهنمای خرید باغ ویلا

راهنمای خرید باغ ویلا

سرمایه گذاری مطمئن، گذراندن اوقات خوش به دور از هرگونه هیاهو و یا شلوغی، موقعیت مکانی باغ ویلا، ایجاد تنوع در شرایط یکنواخت زندگی و مواردی از این قبیل تمام دلایلی است که باعث می‌شود آمار خرید باغ ویلا در شمال افزایش یابد. در میان تمامی این دلایل، دور شدن از زندگی شهری و سرمایه گذاری را می‌توان کفه سنگین ترازوی معاملات ملکی دانست. 

اما آیا هر زمینی که از سوی دفاتر ملکی پیشنهاد می‌شود، باید خریداری کرد؟ شاید پاسخ به این سوال، قبل از شرح یک سری از توضیحات تکمیلی، کمی زود باشد. اما دلیل عمده کلاهبرداری‌ها و فریب افراد از سوی برخی از افراد سودجو آن است که به راحتی هر زمین و یا باغ ویلایی که به آنها پیشنهاد می‌شود را خیلی زود و بدون هیچ بررسی خریداری می‌کنند. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با راهنمای خرید باغ ویلا در شمال و مسائل پیرامون آن آشنا کنیم.


خرید باغ ویلا در شمال


برخورداری از امتیازات خرید باغ ویلا در مناطق جنگلی و همچنین برخورداری از چشم اندازهای بی نظیر از جمله مزایای خرید باغ ویلا در شمال محسوب می‌شود. آنچه که باعث تفاوت میان باغ ویلا و خانه‌های مسکونی یک طبقه می‌شود، استفاده از محوطه سرسبز با گل‌ها و گیاهانی است که باغ ویلا را مزین می‌کنند. به همین دلیل معمولا قیمت باغ ویلا در قیاس با ویلاهای کوچکتر گران قیمت‌تر است.

 اغلب باغ ویلاهای شمال با بهترین محوطه سازی و طراحی فضای سبز ایده پردازی شده‌اند که بر قیمت باغ ویلا می‌افزاید. در کنار تمام این زیبایی‌ها توجه به این نکته لازم و ضروری است که خرید باغ ویلا و یا خرید زمین کشاورزی به آسانی خرید یک واحد آپارتمانی نیست. در نتیجه از آن جایی که بخش عمده‌ای از کلاهبرداری‌ها به مشاوران املاک و مسکن برمی گردد، نباید به راحتی فریب تبلیغات گسترده را خورد. در نتیجه عقد قرارداد در بنگاه به تنهایی کافی نبوده و پیش از آن بایستی بررسی‌های مورد نیاز انجام شود.

 

برای خرید باغ ویلا در شمال به چه نکاتی توجه کنیم؟


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد انجام کاری را داشته باشید اما ندانید که چطور و از کجا شروع کنید. خرید ملک، ویلا و زمین و به طور کلی معاملات ملکی از همان اتفاق‌هایی است که نباید در آن بی گدار به آب زد. 

معمولا بررسی‌های قبل از خرید ملک، بسیار بهتر از ضررهای احتمالی است. بنابراین تا حد امکان سعی کنید راهنمایی‌های لازم را در خصوص خرید باغ ویلا در شمال، از املاکی‌های معتبر که دارای مجوز رسمی از اتحادیه مشاورین املاک هستند را دریافت نمایید. در این میان بسیاری از افراد به دنبال خرید ویلا ارزان در شمال هستند. به مراتب قیمت خرید پایین‌تر از نرخ منطقه، شک و شبهاتی را ایجاد می کند که می‌تواند بعدا دامن گیر شما شود. 

در این بخش ما به برخی از مهمترین نکات درباره خرید و فروش ویلا در شمال اشاره می‌کنیم که امیدواریم تا حدی برایتان نتیجه بخش باشد.


نکات قابل توجه برای خرید باغ ویلا در شمال عبارتند از؛


سند باغ ویلا و مشخصات آن


افزایش پرونده های حقوقی ناشی از کلاهبرداری های مرتبط با خرید ملک تنها حاصل از یک سری بی‌توجهاتی است که در هنگام عقد قرارداد صورت می گیرد. نوع سند ملک برای خرید باغ ویلا از اهمیت بسیاری برخوردار است. اینکه ملک اوقافی و شهری  نباشد و حتما باید شخصی باشد تا به طور کل عرصه و اعیان ملک به نام خریدار  زده شود. علاوه بر ان سن باغ ویلا، سال ساخت، متراژ و موارد این چنینی باغ ویلا نیز بایستی مشخص باشد و تمامی این موارد در سند قید شود. 

از آنجایی که اغلب باغ ویلاهای شمال به خصوص خرید ویلا در چمستان محمود آباد، خرید ویلا در نوشهر و سایر شهرستان‌ها قدمت بسیاری دارند و بیشتر موروثی هستند، خریداران باید در این زمینه بسیار هوشیار باشند.


 

 

مبایعه نامه خرید باغ ویلا در شمال


در مبایعه نامه خرید باغ ویلا بایستی تمامی جزئیات اعم از حد و مرز باغ، مساحت زمین، متراژ ویلا و حتی تعداد درختان کهنسالی که در باغ کاشته شده‌اند، درج شود. 

این ریزبینی در مبایعه نامه بیشتر برای آن است که بعدا اشخاصی نظیر همسایگان و یا حتی ورثه باغ مدعی نشوند. در نتیجه هر آنچه که مربوط به باغ ویلای خریداری شده می‌شود اعم از شماره کنتور گاز، برق، تلفن و موارد این چنینی باید حتما در مبایعه نامه ذکر شود تا با مشکلات حقوقی مواجه نشوید. برخی از باغ ویلاها به دلیل قدیمی بودنشان دارای بنچاق هستند. توصیه می‌شود که مشخصات بنچاق را با موارد درج شده در مبایعه نامه مقایسه کنید تا تمامی موارد یکسان باشد.


پرهیز از خرید زمین‌های موقوفی و یا زمین‌های فاقد سند


هرگز دست به معامله برای خرید زمین‌های بی نام و نشان که هویت درستی ندارند، نزنید. زمینی که فاقد سند و هویت باشد به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. اگر چنانچه قصد خرید یک زمین موروثی را دارید، تا حد امکان از تمامی ورثه گواهی حضور و رضایت نامه را درخواست نمایید تا با دردسرهای پس از آن روبرو نشوید.


خرید باغ ویلا یک انتخاب پرمنفعت برای سرمایه گذاری


از جمله گزینه‌های برتر برای خرید باغ ویلا در شمال می‌توان به خرید باغ ویلا در چمستان محمود آباد، خرید ویلا در نوشهر  و همچنین خرید باغ ویلا در نور اشاره کرد. بافت ساحلی و جنگلی این سه منطقه به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی یک سرمایه گذاری عالی و آینده نگر را در آن پیش بینی کرد.

 برای خرید ویلا ارزان در شمال و سرمایه گذاری پیشنهاد می‌شود که حتما با کارشناسان این حوزه مشورت نموده و راهنمای خرید باغ ویلا را به طور جامع و کامل از آنان دریافت نمایید. از دیگر عوامل مهم برای یک سرمایه گذاری طولانی مدت توجه به موقعیت ملک، شناخت منطقه و همچنین تصمیم گیری برای اختصاص دادن بودجه معین برای خرید باغ ویلا در شمال است.


جمع بندی


زندگی در محیطی آرام و دلنشین و به دور از شلوغی شهرهای بزرگ، بدون شک یکی از آرزوهای بزرگ تمامی شهروندان است. اما ماجرای خرید باغ ویلا و یا خرید هر گونه ملک کار چندان ساده‌ای نیست و پای سرمایه قابل توجهی در میان است. چه بسیار افرادی که به راحتی سرمایه خود را چشم بسته به باد دادند و سال‌ها درگیر مسائل حقوقی شدند. برای پیشگیری از هر گونه خطر احتمالی تنها یک راه وجود دارد و آن هم بالا بردن اطلاعات کافی و مشاوره با کارشناسان مجرب است. پیشنهاد می شود حتی اگر هنوز سرمایه تان برای خرید باغ ویلا در شمال آماده نیست و یا به هر دلیلی وقفه ای برای خرید ویلا و سرمایه گذاری ایجاد کرده اید، زمان را از دست ندهید و از همین حالا مشاوره های لازم را در خصوص شرایط خرید ملک در شمال  را دریافت نمایید. در هر زمان مشاوران و تیم مجرب ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در حوزه خرید ملک و سرمایه گذاری در شمال می‌باشد.

 


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

از قشنگی‌های خرید ویلا لب آب چه می‌دانید؟

در این مقاله به بررسی فواید سلامتی و مزایای خرید ویلا لب آب می‌پردازیم.

مشاوره خریدوفروش ویلا در امیرآباد چمستان

در این مقاله پس از آشنایی با موقعیت مکانی و جغرافیایی امیرآباد به بررسی مزایای خرید ویلا در این منطقه از چمستان در استان...

خرید ویلا در چمستان با سند به کمک مسترملک

اگر برای خرید ویلا در چمستان دچارترید شدید و نمی‌دانید که آیا در این منطقه املاک سنددار وجود دارند یا نه ما در این مقاله...

6 نکته برای فروش فوری ویلا در شمال

هنگامی‌که به دنبال فروش فوری ویلا در شمال هستید، با استخدام یک مشاور املاک شروع کنید تا بسیاری از فرآیندها را از طرف شما...

10 نکته مهم که باید برای ساخت آپارتمان مشارکتی بدانید

در این مقاله ضمن معرفی مزایای پروژه‌های ساخت آپارتمان مشارکتی باهم به بررسی نکات مهمی که باید در زمان عقد قرارداد آن توج...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن