blogShape1

خرید ویلا در نور، خرید ویلاهای شیک و لوکس، با ویو ابدی، ویو جنگلی یا ویو ساحلی تنها برای اشخاص پولدار نیست. شما هم می‌توانید با هر بودجه و سرمایه‌ای، صاحب بهترین ویلا با مناسب‌ترین امکانات بهینه شوید. تنها کافیست علاوه بر داشتن سرمایه، دانش اقتصادی خود را بالا ببرید تا سرمایه گذاری خود را در بهترین منطقه نور برای خرید ویلا چند برابر کنید و در کوتاهترین زمان ممکن به سود اقتصادی شگفت آوری برسید. ما به شما خواهیم گفت که چطور و چگونه. ...

بهترین منطقه نور برای خرید ویلا

بهترین منطقه نور برای خرید ویلا

در این مقاله می‌خوانید:

موقعیت شهر نور

شروع با سرمایه اندک برای خرید و فروش ویلا ارزان در نور

ویلا سنددار چیست؟

خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی؟

قیمت ویلا در بهترین منطقه نور

فاصله نور با سایر شهرستان‌ها

مزایای خرید ویلا در نور

 

نور یکی از شهرهای شمالی استان مازندران است که به جهت شرایط آب و هوایی مناسب، بافت جنگلی، پوشش گیاهی فوق العاده چشمگیر نه تنها هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر ایران به خود جذب می‌کند، بلکه به عنوان یک منطقه رفاهی- تفریحی مطلوب شناخته شده است. از سوی دیگر به دلیل دسترسی آسان به امکانات شهری، امکانات رفاهی و شرایط اقلیمی مطبوع از نظر سرمایه گذاری، این منطقه بسیار موفق بوده است. بگذارید سر اصل مطلب برویم. خرید ویلا در نور، نقطه مرکزیت توجه اغلب سرمایه گذارانی است که تمایل به کسب سود اقتصادی بالا دارند.

موقعیت شهر نور

جایی در غرب استان مازندران، شهر نور قرار دارد که بسیار به چمستان نزدیک است. بیراه نیست که نور از نظر شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی بسیار گردشگر پسند است. تا اینجای کار اگر باهوش باشید، پی می‌برید که خرید ویلا در نور به هیچ عنوان روی دستتان نمی ماند و فورا به فروش می‌رسد. در واقع یکی از شاخصه های سرمایه گذاری در نور، خرید و فروش آسان است. ارزان بخر و پس از چند سال با چند برابر قیمت افزوده بفروش. حالا پرسش اینجاست که چرا شهر نور از نظر موقعیت سرمایه گذاری از سایر شهرها متمایز شده است؟ پاسخ به این سوال فقط در یک جمله می‌گنجد و آن هم قرارگیری موقعیت جغرافیایی در خطه شمالی استان مازندران است. به عبارتی این منطقه، نه تنها به عنوان یکی از بهترین شهرهای گردشگری استان مازندران شناخته شده است، بلکه جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است.

شروع با سرمایه اندک برای خرید و فروش ویلا ارزان در نور

با سرمایه اندک وارد دنیای سرمایه گذاری معاملات مسکن شو. شاید این ایده کمی دور از ذهن باشد که چطور ممکن است با سرمایه اندک شروع کرد؟ اما از آنجایی که شهر نور دارای هر دو بافت جنگلی و ساحلی است، شما می‌توانید از خرید ویلا ارزان قیمت شروع کنید. از آنجایی که این شهر دارای بخش‌های متفاوتی است، محدوده قیمتی ویلا در نور به فاکتورهایی مانند موقعیت ملک، امکانات ملک، مساحت، ویو و سایر مشخصات ملک بستگی دارد. بدون شک قیمت هر متر زمین برای موقعیت مکانی انواع ویلا و آپارتمان بسیار تاثیرگذار است اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که محدوده قیمتی خرید ویلا در نور سیر صعودی دارد و هر لحظه با افزایش قیمتی روبروست. در نتیجه چندین برابر شدن قیمت ها را در قیاس با سال‌های گذشته نمی‌توان نادیده گرفت.

ویلا سنددار چیست؟

سنددار بودن ویلا برای تمامی مشتریان اولین فاکتور مهم برای خرید ملک است. سند دار بودن ویلا در یک معنای کلی، همان سند عرصه و اعیان است که اصطلاحا شش دانگ بوده و ویلا دارای سند تک برگی می‌باشد. مشتریانی که تمایل به بستن قراردادهای سفت و محکم برای خرید ویلا در نور را دارند و به قولی می‌خواهند سندشان را زیر بالش بگذارند و خیالشان از هر جهت راحت باشد، معمولا سند دار بودن ویلا برایشان حکم حتمی خرید ویلا است. با خرید مطمئن، قاعدتا فروش مطمئن‌تری نیز خواهید داشت. در نتیجه اسناد و مدارکی مانند سند تک برگی، پروانه ساخت، پایان کار، دریافت استعلام از شهرداری و دارایی و سایر مدارک جزء نکات قابل توجه برای یک خرید و فروش مطمئن است.

خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی؟

موقعیت خرید ویلا در نور با بافت جنگلی یا ساحلی، هم سلیقه‌ای است و هم کمی تفاوت قیمتی را شامل می‌شود. خرید ویلا ساحلی و در حاشیه دریا دارای آب و هوای کمی شرجی و رطوبت نسبی است. وزش باد در دریا و امواج متلاطم دریا همیشه برای تمامی افراد خاص و دیدنی است. از طرف دیگر خرید ویلا در نور با موقعیت و بافت جنگلی بیشتر مورد علاقه طبیعت‌گرانی است که از قدم زدن در میان جنگل‌های انبوه لذت می‌برند. در واقع خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی تنها از نظر شرایط اقلیمی و چشم انداز متفاوت است. به دلیل وزش باد در میان درختان جنگلی و خنکای هوا، کمی قیمت خرید ویلا جنگلی در قیاس با ساحلی گران‌تر است. اما هر دو از چشم اندازهای فوق‌العاده تحسین برانگیزی برخوردار هستند که می‌توان بر حسب سلیقه خریداری کرد.

قیمت ویلا در بهترین منطقه نور

همانطور که از قبل به آن اشاره شد، خرید ویلا ارزان قیمت و سرمایه گذاری در نور با سرمایه اندک به راحتی امکان‌پذیر است. البته ناگفته نماند که با توجه به دارا بودن ویلاهای ارزان قیمت در نور، ویلاهای لوکس و لاکچری بسیاری نیز ساخته شده‌اند و یا در دست احداثند که از رقم‌های قابل توجهی برخوردارند. اما شما می‌توانید بنا بر نوع بودجه خود، به اصطلاح کلنگ سرمایه گذاری در نور را بر زمین بکوبید. برای خرید ویلا ارزان در نور، زمان بندی را در نظر داشته باشید. معمولا در فصل‌های گرم سال، بازار رونق گرفته و در فصل‌های سرد سال، تب و تاب خرید و فروش کمتر می‌شود.


 

فاصله نور با تهران

نور از جمله شهرهای خوش مسیر است که از طریق چند مسیر مختلف به تهران راه دارد. فاصله تهران تا نور از طریق جاده چالوس فقط ۱۵کیلومتر است که البته به دلیل چشم اندازهای زیبا و مسیر خوش منظره، اصلا متوجه مسافت راه نمی‌شوید.

فاصله نور با سایر شهرستان‌ها

علاوه بر بخش مرکزی نور، چمستان بخش دیگری از منطقه سرسبز شهرستان نور را به خود اختصاص داده که می‌توانید با یک مسافت بسیار کوتاه از این شهرستان هم دیدن کنید. از دیگر بخش‌های منطقه برای خرید ویلا در نور می‌توان به شهرستان بلده اشاره کرد. در واقع علاوه بر نور، چمستان و بلده نیز از جمله گزینه‌های خوب و مقرون به صرفه برای خرید ویلا محسوب می‌شوند. امکان دسترسی به مراکز تفریحی، رفاهی، نقاط گردشگری و دسترسی محلی به راحتی در این شهرستان‌ها امکان پذیر می‌باشد.

مزایای خرید ویلا در نور

۱. موقعیت خوب برای سرمایه گذاری

۲. دارای دو بافت جنگلی و ساحلی برای خرید ویلا در نور

۳. امکان خرید ویلا ارزان در نور

۴. امکان پیشرفت سرمایه گذاری با خرید ملک

۵. وجود جاذبه‌های گردشگری در نور از جمله آبشارهای زیبا و طبیعی

۶. امکان دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی، شهری و غیره

نتیجه گیری

سالانه گردشگران زیادی از سراسر کشور به شمال ایران آمده و از دیدنی‌های شمال کشور از جمله استان مازندران و به دنبال آن شهرستان نور، چمستان و بلده دیدن می‌کنند. شرایط اقلیمی فوق العاده، جاذبه‌های گردشگری مسحور کننده و چشم اندازهای تحسین برانگیز تنها بخش کوچکی از زیبایی‌های این بهشت طلایی محسوب می‌شود. تمام زیبایی‌های این شهر دیدنی به کنار، بخش سرمایه گذاری و سود اقتصادی قابل توجه حاصل از خرید ویلا در نور هم به کنار. توصیه می‌شود بیشتر از این فرصت را از دست نداده و همین حالا در نور ویلا بخرید تا از افزایش قیمت ملک خود سود خوبی به دست آورید.


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

از قشنگی‌های خرید ویلا لب آب چه می‌دانید؟

در این مقاله به بررسی فواید سلامتی و مزایای خرید ویلا لب آب می‌پردازیم.

مشاوره خریدوفروش ویلا در امیرآباد چمستان

در این مقاله پس از آشنایی با موقعیت مکانی و جغرافیایی امیرآباد به بررسی مزایای خرید ویلا در این منطقه از چمستان در استان...

خرید ویلا در چمستان با سند به کمک مسترملک

اگر برای خرید ویلا در چمستان دچارترید شدید و نمی‌دانید که آیا در این منطقه املاک سنددار وجود دارند یا نه ما در این مقاله...

6 نکته برای فروش فوری ویلا در شمال

هنگامی‌که به دنبال فروش فوری ویلا در شمال هستید، با استخدام یک مشاور املاک شروع کنید تا بسیاری از فرآیندها را از طرف شما...

10 نکته مهم که باید برای ساخت آپارتمان مشارکتی بدانید

در این مقاله ضمن معرفی مزایای پروژه‌های ساخت آپارتمان مشارکتی باهم به بررسی نکات مهمی که باید در زمان عقد قرارداد آن توج...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن