blogShape1

انتخاب و خرید ویلای شهرکی، گزینه مناسبی برای آن دسته از خریدارانی است که امنیت را در اولویت خرید خود قرار داده‌اند. علاوه بر امنیت بالا، وجود امکانات قابل دسترس نظیر فروشگاه، خدمات درمانی و امکانات رفاهی و تفریحی که در درون برخی از شهرک‌ها وجود دارد، این امکان را به مشتری می‌دهد که با خیال راحت ملک خود را خریداری کند. همچنین از آنجایی که لوکس‌ترین شهرک‌های شمال در نزدیکی ساحل دریا واقع شده‌اند، دارای چشم انداز زیبای دریا می‌باشند. در نتیجه تمامی این عوامل، دست به دست هم می‌دهند تا قیمت خرید ویلاهای شهرکی به خصوص در لوکس‌ترین شهرک‌های شمال بالا برود. ...

لوکس‌ترین شهرک‌های شمال

لوکس‌ترین شهرک‌های شمال

در این مقاله می‌خوانید:

خرید ویلا در لوکس‌ترین شهرک‌های شمال

مزیت‌های خرید ویلای شهرکی

بهترین شهرک‌های شمال کدامند؟

خرید ویلا در شهرک‌های مازندران

 قیمت خرید ویلا در لوکس‌ترین شهرک‌های شمال

 

شهرک‌های شمال از جمله گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری هستند که می‌توان به آینده پرسود آن بسیار خوش بین بود.  وقتی به شمال سفر می‌کنیم چشم اندازهای زیبای شهر‌ های احداث شده را می‌بینیم که بسیار جذاب و تحسین برانگیز هستند.  به همین دلیل بیراه نیست که اغلب صاحبان املاک، حساب ویژه‌ای روی لوکس‌ترین شهرک‌های شمال باز کرده‌اند. اگرچه خرید ویلا در بهترین شهرک‌های شمال، مستلزم صرفه بودجه قابل توجهی است، اما می‌توان به ارزش قیمت ویلاها مطمئن بود.

خرید ویلا در لوکس‌ترین شهرک‌های شمال

از جمله بهترین شهرک‌های ساخته شده در شمال می‌توان به شهرک‌های مازندران اشاره کرد. استان زیبای مازندران را می‌توان به نوعی پاتوق خوش سلیقه‌ها دانست. این به خاطر آن است که بخش عمده‌ای از زیبایی‌های چشمگیر خطه شمال به استان مازندران اختصاص یافته است. خرید ویلای شهرکی در نزدیکی ساحل دریا مورد پسند اغلب افرادی است که تمایل به شنا کردن، قدم زدن در ساحل نقره‌ای و یا لذت بردن از تماشای طلوع و غروب خورشید را در اعماق دریا دارند. البته شهرک‌های بسیار چشمگیری نیز در بافت جنگلی منطقه احداث شده است که می‌توان از خنکای درختان و جنگل‌های انبوه آن لذت برد. هر چه باشد چه خرید ویلای شهرکی در بافت جنگلی و یا خرید ویلای شهرکی در کنار ساحل دریا، هر دو بسیار ارزشمند و آینده اقتصادی پر رونقی را با خود به همراه دارند.

مزیت‌های خرید ویلای شهرکی

مزیت های خرید ویلای شهرکی در مازندران را می توان به طور خلاصه این چنین بیان کرد.

۱. سرمایه گذاری مطمئن و بسیار پر سود با خرید ویلای شهرکی

۲. امنیت بالا، اطمینان از خرید ملک

۳. دسترسی کافی به فروشگاه، امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی و خدماتی

۴. دارای نگهبانی شبانه روزی با خرید ویلای شهرکی در مازندران

۵. خرید و فروش اسان و بی دغدغه

۶. دارای بافت ساحلی و جنگلی همراه با چشم اندازهای بی نظیر

بهترین شهرک‌های شمال کدامند؟

همانطور که گفته شد بهترین شهرک‌های شمال در استان مازندران واقع شده‌اند. در این بخش به توضیح برخی از این شهرک های پرطرفدار برای خرید ویلای شهرکی می‌پردازیم.

شهرک خزرشهر

از دیگر شهرک‌های مازندران که می‌توان برای خرید ویلای شهرکی با خیال راحت سرمایه گذاری کرد، شهرک خزرشهر است. گفتنی است که این شهرک در منطقه ساحلی و در حاشیه دریای خزر قرار گرفته است. از نظر معماری و همچنین زیباسازی محوطه، این شهرک به عنوان یکی از موفق‌ترین شهرک‌های احداث شده در مازندران شناخته شده است. امکانات تفریحی و رفاهی برای ساکنین از جمله فروشگاه‌های مواد غذایی و خدمات درمانی از جمله شاخصه‌های این شهرک محسوب می‌شود.

 

شهرک دریاکنار

احداث شهرک دریاکنار در مازندران مربوط به سال ۱۳۳۵ است. در واقع می‌توان این شهرک را جزء قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران نام برد. ۱۸۰۰ واحد ویلای شهرکی با مساحتی در حدود ۲۸۰ هکتار از جمله مشخصه‌های این شهرک محسوب می‌شود. فضای سبز، مسیر پیاده روی، چشم انداز زیبا به عنوان ویژگی‌های شاخص شهرک دریا کنار عنوان شده‌اند. پیشنهاد می‌شود اگر تمایل به خرید ویلای شهرکی در مازندران را دارید، حتما فرصت را غنیمت شمرید و از خرید ویلا در این شهرک بکر و دیدنی به سود اقتصادی قابل توجهی برسید.

شهرک دریابیشه

از جمله شهرک‌های قابل بررسی در مازندران، می‌توان به شهرک دریابیشه اشاره کرد. احداث این شهرک به سال ۱۳۵۱ بر می‌گردد. این شهرک با مساحت ۸۰ هکتار، حدود ۴۷۰ پلاک را در خود جای داده است. شهرک دریابیشه همانطور که از نامش پیداست، در محدوده ساحلی و جنگلی واقع شده است. ناگفته نماند که از ۸۰ هکتار زمین، ۱۵ هکتار آن مشاعات است که ۱۲ هزار هکتار آن مشاعات ساحلی است. مشاعات ساحلی برای تمامی ساکنین شهرک قابل دسترس بوده و به راحتی می‌توانند از ساحل دریا لذت ببرند. موقعیت جغرافیایی شهرک دریا بیشه، دقیقا در فاصله ۱۰ کیلومتری جاده رویان به سمت نوشهر  واقع شده است.

شهرک خانه دریا

شهرستان محمودآباد در میان گردشگران به عنوان منطقه‌ای مختص به طبیعت گردی با آب و هوای خنک و دلپذیر شناخته شده است. موقعیت قرارگیری شهرک خانه دریا دقیقا در شهرستان محمودآباد و در فاصله ۱۳ کیلومتری جاده بابلسر واقع شده است. این شهرک با پوشش گیاهی مطلوب جزء خاص‌ترین شهرک‌هایی است که ۱۱۰۰ واحد ویلا و همچنین ۶۶۶ آپارتمان را در اختیار دارد.مساحت کل شهرک را می‌توان ۱۵۰ هکتار تخمین زد. خرید ویلای شهرکی در این منطقه بسیار بهینه و مقرون به صرفه می‌باشد.

 

شهرک فردوس رویان

از دیگر لوکس‌ترین شهرک‌های شمال می‌توان به شهرک فردوس رویان اشاره کرد. این شهرک مانند شهرک دریاکنار از دیگر شهرک‌های قدیمی است که سال احداث آن به سال ۱۳۴۲ بر می‌گردد. وسعت این شهرک حدود ۵۰ هکتار بوده و ۳۲۰ ویلا را در اختیار دارد. از جمله ویژگی‌های این شهرک را می‌توان طبیعت زیبا و منحصر به فرد به همراه امکانات رفاهی برای تردد عابرین و خودروها و همچنین محوطه سازی بسیار بکر و ویژه عنوان کرد.

سخن آخر

آشنایی با لوکس‌ترین شهرک‌های شمال این امکان را به شما می‌دهد تا با اطمینان بیشتری برای خرید ویلای شهرکی قدم بردارید و سرمایه خود را آگاهانه خرج کنید. پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین شهرک‌های شمال، خطه مازندران و شهرستان‌های آن است. شما می‌توانید با خرید ویلای شهرکی نه تنها از آرامش خاطر بسیار بالایی برای خود و خانواده‌تان برخوردار باشید، بلکه می‌توانید معامله مطمئن‌تری را هم نسبت به خرید و یا فروش ویلا داشته باشید. بهره‌مندی از نگهبانی شبانه روزی، دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی، فروشگاه، مراکز تجاری و خدماتی تمام آن چیزی است که می‌توان نسبت به خرید ویلای شهرکی انتظار داشت.


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

از قشنگی‌های خرید ویلا لب آب چه می‌دانید؟

در این مقاله به بررسی فواید سلامتی و مزایای خرید ویلا لب آب می‌پردازیم.

مشاوره خریدوفروش ویلا در امیرآباد چمستان

در این مقاله پس از آشنایی با موقعیت مکانی و جغرافیایی امیرآباد به بررسی مزایای خرید ویلا در این منطقه از چمستان در استان...

خرید ویلا در چمستان با سند به کمک مسترملک

اگر برای خرید ویلا در چمستان دچارترید شدید و نمی‌دانید که آیا در این منطقه املاک سنددار وجود دارند یا نه ما در این مقاله...

6 نکته برای فروش فوری ویلا در شمال

هنگامی‌که به دنبال فروش فوری ویلا در شمال هستید، با استخدام یک مشاور املاک شروع کنید تا بسیاری از فرآیندها را از طرف شما...

10 نکته مهم که باید برای ساخت آپارتمان مشارکتی بدانید

در این مقاله ضمن معرفی مزایای پروژه‌های ساخت آپارتمان مشارکتی باهم به بررسی نکات مهمی که باید در زمان عقد قرارداد آن توج...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن