شهر ایزدشهر

شهر ایزدشهر

ایزدشهر با مساحت 580 هکتار و جمعیت تقریبا 7000 نفر یکی از توابع شهرستان نور به حساب می‌آید. این شهر در 7 کیلومتری شهر نور قرار دارد و از سمت غرب به شهرستان محمودآباد محدود می‌شود. در سال‌های اخیر پروژه‌های عمرانی زیادی همچون فروشگاه‌ها، اماکن تفریحی و اقامتی در ایزدشهر انجام شده است و به همین دلیل این شهر اکنون یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای مازندران تلقی می‌شود.  
اماکن دیدنی و جاذبه‌های طبیعی ایزدشهر  
ایزدشهر به صورت خطی در امتداد سواحل جنوبی دریای خزر کشیده شده است و…رانندگی در این شهر به دلیل منظره زیبایی که نوار ساحلی آن به وجود آورده، کاری بسیار دلچسب و لذت‌بخش است. هوای پاکیزه و دسترسی آسان به جنگل و دریا، افراد زیادی را به خرید ملک در ایزدشهر مشتاق کرده است. از مناطق مسکونی معروف با چشم‌اندازهای طبیعی جذاب می‌توان به شهرک پزشکان، آرام‌شهر، شهرک بهار نارنج و دلکده اشاره کرد. حمام سنتی میرزا آقاخانی، آببندان‌های متنوع، مجموعه مروارید خزر، آرامگاه امام‌زاده قاسم، موزه گالری دیدی و ... از اماکن دیدنی ایزدشهر به شمار می‌آیند.

گالری اینفو: موزه گالری دیدی (Didi )

 موزه دیدی ایزدشهر


راه‌های دسترسی به ایزدشهر

  
از مسیر جاده کندوان: با عبور از شهرستان‌های چالوس و نوشهر و گذشتن از شهر نور به ایزدشهر می‌رسید.  
از مسیر جاده هراز: با عبور از کمربندی آمل و گذشتن از محمودآباد به ایزدشهر می‌رسید.

 

شهرک ساحلی ایزدشهر

نمایی از یک شهرک ساحلی در ایزدشهر


مستر ملک؛ راهنمای خرید زمین در ایزدشهر   
در این شهر زیبا با وجود این که در سال‌های اخیر ساختمان‌ها و فروشگاه‌های جدید زیادی از گوشه و کنار آن سر برآورده، خبری از شلوغی، ترافیک و آلودگی نیست. از این رو سرمایه‌گذاری و خرید ملک در ایزدشهر مورد استقبال بسیاری از مردم در سراسر کشور واقع شده است. جهت مراجعه به مشاور املاک در ایزدشهر، مجموعه مستر ملک آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

شهر هامبورگ آلمان | گردشگری 36 ساعته در شهر ساحلی هامبورگ آلمان

شهر ساحلی ایزدشهر  
 

نمایش بیشتر
popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن