شهر محمودآباد

شهر محمودآباد

محمودآباد یکی از شهرهای توریستی و ساحلی استان مازندران است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در نوار ساحلی این شهر اقامتگاه‌ها و اماکن تفریحی بسیاری بنا شده و برخورداری از طبیعت سرسبز در کنار هوای معتدل، از دلایل افزایش تقاضا جهت خرید ویلا در محمودآباد است. در این مطلب از «مستر ملک» قصد داریم به جاذبه‌های طبیعی و اماکن دیدنی شهر محمودآباد بپردازیم.

تنکابن؛ مروارید مازندران

معرفی شهر محمودآباد 

محمودآباد یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که در امتداد خط ساحلی گسترش یافته است. شهر محمودآباد از شمال به دریای خزر، از جنوب به آمل، از شرق به بابلسر و از غرب به شهر نور منتهی می‌شود. این شهر که در گذشته بخشی از آمل به حساب می‌آمد، بیش از 37هزار نفر جمعیت دارد و مردم آن به گویش آملی صحبت می‌کنند.

 

ساحل محمودآباد - مجله مِستر بلیط

ساحل محمودآباد


جاذبه‌های طبیعی و اماکن تاریخی شهر محمودآباد

 امروزه هتل‌ها، شهرک‌ها و امکانات اقامتی و تفریحی بسیاری به خصوص در بخش نوار ساحلی محمودآباد شکل گرفته‌اند. منظره رو به دریای این مجموعه‌ها، افراد زیادی را به خرید ویلا در محمودآباد ترغیب می‌کند. در نزدیکی این شهر، جنگل انبوه و زیبایی در دو سوی جاده مشاهده می‌کنید. یکی از زیباترین جاذبه‌های محمودآباد، روستاها و شالیزارهایی است که در نزدیکی بافت شهری قرار دارند. در این میان می‌توان از روستاهای سرسبز و زیبای اهلم، بونده، کلوده و ... با پوشش‌های گیاهی بی‌نظیر نام برد. از قدیمی‌ترین محله‌های شهر محمودآباد می‌توان به توسکا محله، آهو محله و سوراخ مازو اشاره کرد. این شهر چندین پارک‌ با نام‌های ملت، سرزمین رویاها، مرکزی، لاله و طاهباز دارد که در ایام تعطیل، پذیرای مسافران از سراسر کشور هستند.


راه‌های دسترسی به محمودآباد

 از جاده هراز ابتدا به شهر آمل رفته و با عبور از این شهر، به محمودآباد می‌رسید. در این مسیر فاصله تهران تا محمودآباد 209 کیلومتر است. 
از مسیر جاده چالوس، با عبور از شهرهای چالوس، نوشهر و نور، به محمودآباد می‌رسید. فاصله تهران تا محمودآباد از این مسیر، 235 کیلومتر است.

 

مستر ملک، راهنمای خرید زمین در محمودآباد

اجاره ارزان ویلا های لوکس در شمال چطور امکان پذیر است؟ - هومسا


جهت مراجعه به مشاور املاک در محمودآباد، گزینه‌های بسیاری وجود دارد، اما برای این کار باید به قدر کافی تحقیق کرده و به هر جایی اعتماد نکنید. قیمت ملک در بافت شهری و روستایی محمودآباد متفاوت است و فاصله از دریا و جنگل، اثر زیادی در تعیین قیمت نهایی دارد. از این رو خرید ملک در محمودآباد کاری حساس تلقی می‌شود. برای خرید خانه در محمودآباد، می‌توانید از مشاوران سایت مستر ملک، کمک بگیرید. 
 

نمایش بیشتر
popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن