شهر نوشهر

شهر نوشهر

شهر نوشهر یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور است که به واسطه آب‌وهوای خوش و دسترسی همزمان به جنگل، دریا و کوهستان، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. وجود چشم‌اندازهای طبیعی و مناطق بکری که در نزدیکی این شهر واقع شده‌اند، افراد زیادی را به خرید خانه در نوشهر ترغیب کرده است. در این مطلب از «مستر ملک» قصد داریم به جاذبه‌های طبیعی و اماکن دیدنی شهر نوشهر بپردازیم.


 

معرفی شهر نوشهر

بندر نوشهر در غرب استان مازندران واقع شده و یکی از مهم‌ترین شهرهای شمال کشور محسوب می‌شود. این شهر از شرق به شهر نور و از غرب به چالوس منتهی می‌شود. در جنوب نوشهر، کوه‌های البرز و شهر کوهستانی بلده قرار دارد. جمعیت این شهر تقریبا 49000 نفر است و مردم آن به زبان طبری و گویش کجوری صحبت می‌کنند. علاوه بر مقاصد گردشگری، استقرار فرودگاه، بندر کشتی، نیروی دریایی ارتش و ایستگاه سینوپتیک از دلایل مطرح بودن نوشهر در کشور است.


 

جاذبه‌های طبیعی و اماکن تاریخی شهر نوشهر

از مناطق دیدنی شهر نوشهر می‌توان به روستای کجور، دریاچه ارواح، روستای کندلوس، آبشار چلندر، پلاژ حسینی، پارک جنگلی سیسنگان و ... اشاره کرد. سیسنگان یکی از مناطق رویایی شمال کشور و مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی است که در آن جنگل و ساحل تنها به اندازه یک جاده با هم فاصله دارند.

 ماهی، مرکبات، برنج، سبزیجات کوهی و ... از سوغاتی‌های معروف شهر نوشهر هستند که توسط افراد بومی در بازارهای محلی به فروش می‌رسند.


 

جنگل نوشهر

راه‌های دسترسی به نوشهر

از مسیر جاده کندوان و با عبور از شهر چالوس، به نوشهر می‌رسید.

از مسیر جاده هراز باید از شهرهای آمل، محمودآباد، نور و رویان بگذرید تا به شهر نوشهر برسید.

مستر ملک، راهنمای خرید زمین در نوشهر

خرید ملک در نوشهر به دلیل افزایش روزافزون ارزش زمین، یک سرمایه‌گذاری پرسود به حساب می‌آید. عواملی همچون فاصله از دریا و جنگل، شهری یا روستایی بودن اراضی و ... بر قیمت املاک اثر می‌گذارند. به دلیل تفاوت قیمت زمین در مناطق مختلف، افراد با بودجه‌ها و سلایق متفاوت می‌توانند نسبت به خرید ویلا در نوشهر اقدام کنند. جهت مراجعه به مشاور املاک در نوشهر و پیدا کردن ملکی متناسب با بودجه‌تان، می‌توانید از کارشناسان «مستر ملک» کمک بگیرید.

نمایش بیشتر
popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن