روستای علی آباد عسگر خان

درباره روستای علی آباد عسگر خان چه می‌دانید؟

همانطور که می‌دانید شهرستان نوشهر روستاهایی بسیار بکر و دیدنی دارد. یکی از این روستاهای توریستی و زیبا روستای علی آباد عسگر خان است. این روستا جمعیت بومی و غیربومی بسیار زیادی را در خود جای داده است و به دلیل نزدیکی به دریا و جنگل زمین‌های ارزشمندی دارد. در ادامه مشخصات کلی این روستا را مشاهده می‌کنید.

آشنایی با روستای علی آباد عسگر خان

 

روستای علی آباد عسگر خان چه ویژگی‌هایی دارد؟

این روستای یکی از روستاهای شهرستان نوشهر است که در 24 کیلومتری این شهرستان واقع شده است. این روستای بی‌نظیر حدود 900 هکتار مساحت دارد و حدود 300 خانوار را در خود جای داده است. لازم است بدانید که بیشتر اهالی این روستا افراد غیر بومی می‌باشند و در مجموع 1200 خانوار غیر بومی نیز در این روستا اقامت دارند.

معابر و ویلاهای روستا

 

برای ورود به این روستا 5 ورودی مشاهده می‌شود که این ورودی‌های ماشین رو هموار و مسطح می‌باشند. درباره همسایگی‌های این روستا باید بدانید که روستای انارور در غرب و روستای توسکاتک در شرق این روستا می‌باشد. از ویژگی‌های بارز روستای علی آباد عسگر خان می‌توان به ارتباط روستا از شمال به دریا و از جنوب به کوه و جنگل اشاره کرد.

اگر قصد خرید ویلا در یکی از روستاهای نوشهر را دارید، باید بدانید که روستای علی آباد عسگر خان از لحاظ امکانات در سطح بالایی قرار دارد و بخش زیادی از جمعیت آن نیز غیر بومی است. علاوه بر این طرح هادی روستا نیز تکمیل شده است.

نتیجه گیری

اگر شما هم به دنبال روستایی با امکانات بسیار بالا و دسترسی آسان هستید، روستای علی آباد عسگر خان بهترین گزینه می‌باشد. نزدیکی این روستا به دریا و جنگل سبب جلب توجه خریداران ویلا در این منطقه شده است.  لازم است بدانید که اگر قصد استعلام ملک‌های مورد نظر خود در این روستا را دارید، بایستی در ابتدا با دهیار این روستا مشورت کنید و اطلاعات لازم را در این باره بدست آورید. اگر نیاز به برقراری ارتباط با دهیاری این روستا را دارید، می‌توانید با کارشناسان مستر ملک تماس بگیرید تا راه ارتباطی با دهیاری روستا را به شما معرفی کنند.


popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن