blogShape1

خرید زمین در نور فکر شما را به خود جلب کرده است؟ حق دارید. خرید ملک در این منطقه می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری های شما باشد. ...

 خرید زمین در نور به همراه قیمت + خرید اقساطی
پادکست این وبلاگ را بشنوید

خرید زمین در نور به همراه قیمت + خرید اقساطی

پیشنهادات باورنکردنی مسترملک

ویلا دوبلکس

4,500,000,000 تومــان

زمین ۲۵۰ متری

3,250,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

7,000,000,000 تومــان

ویلا تریپلکس

13,000,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

13,500,000,000 تومــان

خرید زمین در نور فکر شما را به خود جلب کرده است؟ حق دارید. خرید ملک در این منطقه می‌تواند یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های شما باشد زیرا به شما اجازه می‌دهد که در قلب مازندران فضایی منحصربه‌فرد را برای آسایش خود و خانواده‌تان مهیا کنید. حتی اگر هرگز قصد سکونت در این منطقه را نداشته باشید، با خرید ملک در این منطقه مالک ملکی در یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مازندران شده‌اید. 
ملک شما می‌تواند گنجی باشد که به‌زودی توجه افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند. هرروز بر تعداد کسانی که برای خرید ملک وارد این شهر می‌شوند، افزوده می‌شود. افزایش تقاضا منجر به افزایش ارزش ملک‌های این منطقه می‌شود. به‌این‌ترتیب بهتر است ملک مناسبی را برای خرید انتخاب کنید. اما باید بدانید که خرید ملک در خطه شمالی قاعده و رسم و رسومی دارد.

در ادامه می‌خوانیم:

انواع سند برای قولنامه

خرید انواع زمین اعم از زراعتی، باغات، مسکونی و تجاری

خرید زمین برای ساخت ویلا

مسیر تهران- نور از جاده چالوس

 

برای خرید زمین در نور به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین قدم در خرید هر ملکی و در هرکجای ایران، این است که باید اسناد مربوط به ملک را به‌دقت بررسی کنید. آیا بهایی که برای ملک تعیین شده، در اعتبارسنجی‌های انجام شده نیز معتبر است. سند ملک را به‌دقت مطالعه کنید. گواهی پایان کار و سند ملک را از نزدیک بررسی کنید. 
مطمئن شوید که ملکی که چشم شما را گرفته است، قولنامه‌ای نیست. در صورت قولنامه‌ای بودن باید سند زمین مادر را مشاهده کنید. همیشه سعی کنید زمین را از مالک یا فردی ه وکالت ثبتی در اختیار دارد بخرید. با مشورت با مشاور املاک از صحت اطلاعات موجود اطمینان حاصل کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که بازار داغ خریدوفروش مسکن و ملک در شمال کشور توجه کلاه‌برداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است.

خرید زمین در هر ساحلی نور

 

 

انواع سند را بشناسید!

سندهای زمین‌های شمال کشور به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • سند شورایی: سن شورایی سندی است که مسئولیت تعیین مالکیت زمین را بر عهده شورای روستا یا دهیاری محله می‌گذارد. دهیاری اعتبار این سند را تائید می‌کند. چنین سندهایی تاکنون مورد ساخت‌وساز قرار نگرفته‌اند و از نوع باغ یا مشجر هستند.
  • اصلاحات اراضی: سن شورایی سندی است که مسئولیت تعیین مالکیت زمین را بر عهده شورای روستا یا دهیاری محله می‌گذارد. دهیاری اعتبار این سند را تائید می‌کند. چنین سندهایی تاکنون مورد ساخت‌وساز قرار نگرفته‌اند و از نوع باغ یا مشجر هستند.
  • شش دانگ: سند شش‌دانگ نیز به سند تک‌برگ گفته می‌شود. این اسناد از معتبرترین سندهای موجود درزمینهٔ خریدوفروش هستند.

 موقعیت مکانی زمین

پیش از خرید بهتر محل قرارگیری ملک را بررسی کنید. ممکن است ملک ازنظر طرح‌های عمرانی شهری و روستایی در وضعیت مطلوبی قرار نداشته باشد. در این خرید ملک به‌هیچ‌عنوان عاقلانه نیست. چراکه در آینده برای ساخت‌وساز در زمین موردنظر باید جریمه‌های سنگینی را بپردازید. با مزارعه به شهرداری نور و سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استعلام‌های لازم را دریافت کنید.

بررسی مسیرهای دسترسی به زمین

اگر زمینی که قصد خرید آن را دارید در یک جاده عمومی اصلی باشد، احتمالاً مشکلی نخواهید داشت. اغلب، به‌ویژه در مناطق روستایی، تنها راه دسترسی به یک قطعه زمین، از روی ملک شخص دیگری است. قبل از اینکه با خرید زمین موافقت کنید، اطمینان حاصل کنید که - اساساً حق عبور - به‌صورت کتبی اعطاشده است. در غیر این صورت، نمی‌توانید از طریق زمین به آن دسترسی داشته باشید، که می‌تواند استفاده و ارزش آن را کاهش دهد. 
یک کپی از نقشه پلات، که محدوده و اندازه‌گیری‌های ملک را نیز نشان می‌دهد. اگر جاده‌ای به ملک وجود ندارد، باید هزینه ساخت یکی را در قیمت خرید لحاظ کنید.

آیا انواع زمین را می شناسید؟

خرید زمین در نور می‌تواند در راستای سرمایه‌گذاری انجام شده باشد. شاید قصد داشته که در آینده ویلای باشکوهی را در این زمین بسازید و از آرامش منطقه لذت ببرید. درهرصورت باید بدانید که زمین که قصد خرید آن را دارید چه نوعی است.

  • زمین زراعی

همان‌طور که از نام آن پیداست این زمین برای مصارف کشاورزی به‌کاربرده می‌شود. کنترل این زمین بر عهده وزارت جهان کشاورزی است. این زمین‌ها برای همیشه برای زراعت به کار گرفته می‌شوند و امکان تغییر کاربری و ساخت‌وساز ویلا در این زمین‌ها وجود ندارد.

خرید زمین در شهر جنگلی نور
  • باغات

این زمین‌ها نیز در کنترل منابع طبیعی هستند. اما نکته جالب‌توجه در مورد باغات این است که در آینده می توانید کاربری این زمین‌ها را تغییر دهید. در این حالت باید جریمه تعیین شده را بپردازید و تغییرات موردنظر را در آن اعمال کنید.

  • زمین های مسکونی

این دسته از زمین‌ها به اندازه دودسته قبلی در شمال کشور رایج نیستند. با خرید این زمین‌ها امکان اخذ جواز ساخت‌وساز را دارید. زمین‌های جنگلی و ساحلی که در مشاور املاک‌ها به شما معرفی می‌شوند می‌توانند به یکی از این سه دسته تعلق داشته باشند.

  • تجاری

 زمین فروخته شده برای مصارف تجاری برای ایجاد سود در نظر گرفته‌شده است که می‌تواند ساختمان انبارها، هتل‌ها، ساختمان‌های اداری، مراکز درمانی یا مراکز خرید باشد.

خرید زمین در شهر توریستی نور

خرید زمین در نور برای ساخت ویلا 

اگر قصد خرید زمین و سپس ساختن ویلا در آن را دارید، بهتر است ابتدا تعیین کنید که آیا می‌توانید برای این کار اقدام کنید و واجد شرایط دریافت وام ساخت‌وساز دائمی باشید یا خیر. هنگامی‌که خانه نزدیک به اتمام است، می‌توانید شروع به جستجوی وام مسکن سنتی برای تأمین مالی مجدد وام ساخت‌وساز خود کنید.
اگر به دنبال تأمین مالی از این طریق هستید، هنگام درخواست وام، هزینه‌های مربوط به توسعه زمین را در نظر بگیرید. 
هزینه‌ها می‌تواند شامل حذف درخت، درجه‌بندی، زهکشی و ایجاد یک جاده دسترسی و همچنین آوردن تأسیسات به سایت و ساخت یک سازه باشد. قبل از جستجوی تأمین مالی، پیشنهادها یا تخمین‌هایی را برای تمام کارهای موردنیاز دریافت کنید تا بدانید که چقدر نیاز دارید و برای چه نوع تأمین مالی باید درخواست دهید.

کمک از یک مشاور املاک با تجربه برای خرید زمین در نور

فرآیند خرید زمین معمولاً با یک نماینده با تجربه آغاز می‌شود. به دنبال متخصصی باشید که با منطقه آشنا باشد و درزمینهٔ فروش زمین تجربه داشته باشد. برخی از نمایندگانی که آموزش‌های ویژه‌ای را درزمینهٔ فروش زمین گذرانده‌اند، خود را به‌عنوان مشاور معتبر زمین تبلیغ می‌کنند. می‌توانید با مقایسه بررسی‌های مشاورین املاک در ابزار مستر ملک شروع کنید .
درحالی‌که این امکان وجود دارد که کار پای خود را انجام دهید، یک سازنده محلی همچنین می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا یک قطعه برای توسعه مناسب است یا خیر و در روند توسعه آن کمک کند.
علاوه بر همکاری با مشاور املاک خود برای شناسایی ملک، جستجوی خود را گسترش دهید که این کار شامل روزنامه‌های محلی، تبلیغات طبقه‌بندی‌شده آنلاین، وب‌سایت‌هایی که درزمینهٔ خریدوفروش زمین تخصص دارند و حتی جستجوی حضوری در منطقه برای جستجوی علائم فروش، به‌ویژه در مناطق روستایی و حاشیه‌نشین خواهد بود.

ساحل نور- خرید زمین در نور

در آخر

یک سرمایه‌گذاری ارزشمند. خرید زمین در نور می‌تواند آینده شما را به‌کلی تغییر دهد. با خرید ملک در منطقه جغرافیایی نور ملکی را به دارایی‌های خود اضافه می‌کند که خواهان بسیار زیادی خواهد داشت.
حتی اگر قصد خریدوفروش این ملک را نداشته باشید نیز ویلایی را برای روزهای تعطیلات خود بنا خواهید کرد و از نزدیکی به دریا و جنگل لذت می‌برید. این یک معامله دو سر برد است. خریدی که می‌تواند در کنار سود سرشاری که برای شما در پی دارد، آرامشی بی‌نظیر را نیز به شما هدیه دهد.
با خرید ملک در شمال تجربه‌ای متفاوت را زندگی کنید. این کار را در کنار مشاوران املاک باتجربه انجام دهید و از اعتبار و ارزش ملک موردنظر اطمینان حاصل کنید.

پیشنهادات باورنکردنی مسترملک

ویلا دوبلکس

4,500,000,000 تومــان

زمین ۲۵۰ متری

3,250,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

7,000,000,000 تومــان

ویلا تریپلکس

13,000,000,000 تومــان

ویلا دوبلکس

13,500,000,000 تومــان

به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

مزایا و معایب خریدوفروش زمین کشاورزی هکتار بالا

خلاصه: در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چه ویژگی‌های متنوع و مفیدی مالکیت زمین‌های کشاورزی هکتار بالا را متمایز می‌کند....

آشنایی با خریدوفروش زمین ساحلی در سرخرود، شهر زیبای قوهای وحشی

زمین‌های ساحلی به نسب سایر زمین‌های جنگلی یا کوهستانی در شهرهای مازندران، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند؛ در این پست ب...

رسیدن به خط پایان، نکاتی برای فروش سریع‌تر زمین

فروش زمین ممکن است به استراتژی‌ها یا ابزارهای متفاوتی نیاز داشته باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه خو...

دلایل اصلی افزایش قیمت زمین در مازندران

نتایج بررسی‌‌هایی که به صورت آماری و میدانی توسط مشاوران املاک مستر ملک از بازار ملک در استان مازندران صورت گرفته حاکی ...

فروش زمین کشاورزی بدون سند

فروش زمین کشاورزی بدون سند یکی از رایج ترین روش های خرید و فروش زمین در دنیای امروز است که در ابتدا ممکن است ساده به نظر...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن