شهر رویان

شهر رویان

رویان یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان مازندران است که در غربی‌ترین بخش شهرستان نور واقع شده. این شهر علاوه بر داشتن پیشینه تاریخی، به دلیل برخورداری از زمین‌های ساحلی، جنگلی و کوهستانی افراد زیادی را به خرید خانه در رویان و زندگی در این بهشت زیبا ترغیب می‌کند. در این مطلب از «مستر ملک» با جاذبه‌های طبیعی، راه‌های دسترسی و دلایل تقاضای زیاد خرید زمین در رویان آشنا می‌شویم. 

آبشار آب پری در رویان

آبشار آب پری در رویان


معرفی شهر رویان 
شهر رویان در غرب استان مازندران و شهرستان نور واقع شده است. این شهر از شمال به دریای خزر، از شرق به شهر نور، از غرب به نوشهر و از جنوب به کوه‌های البرز منتهی می‌شود. این شهر که توسط مردم محلی علمده نامیده می‌شود، تقریبا7700 نفر جمعیت دارد. 
جاذبه‌های طبیعی و اماکن دیدنی شهر رویان 
شهر رویان به دلیل برخورداری از سواحل زیبا، پوشش جنگلی و ناحیه کوهستانی، یکی از پربازدیدترین مناطق شمال کشور محسوب می‌شود. پارک جنگلی رویان با مساحت 205 هکتار و امکانات رفاهی متعدد، در ابتدای مسیر کوهستانی قرار دارد. به دلیل وجود پلاژهای مردانه و زنانه و ویلاهای خوش‌ساخت زیادی که در نزدیکی دریا واقع شده است، در ایام تعطیل سواحل رویان از شلوغ‌ترین سواحل کشور به حساب می‌آیند. آبشار آب پری، آبشار حرام او، کوه سوردار، بازار روس‌ها، دریاچه آویدر، روستای وازک و ... از مناطق تماشایی هستند که در نزدیکی شهر رویان واقع شده‌اند.

دریاچه آویدر در غرب رویان

دریاچه آویدر در غرب رویان


مسیر دسترسی به رویان 
جاده هراز به آمل، محمودآباد، نور، ابتدای جاده نور-نوشهر 
جاده کندوان- چالوس- نوشهر- بعد از سیسنگان 
فاصله از نوشهر: 42 کیلومتر 
فاصله از نور: 2 کیلومتر 
مستر ملک؛ راهنمای خرید ویلا در شهر رویان 
در شهر رویان بسته به موقعیت جغرافیایی می‌توان انواع ویلاها و اراضی جلگه‌ای، جنگلی و کوهستانی را خریداری کرد. قیمت اراضی و ویلاها در هر منطقه بسته به فاصله از جنگل، دریا و کوه متفاوت است و نمی‌توان به بسیاری از افراد فعال در این حوزه به راحتی اعتماد کرد. از آن جا که ارزش زمین و خانه در شهر رویان مرتبا افزایش می‌یابد، خرید ملک در شهر رویان گزینه‌ای مطلوب برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. اگر قصد مراجعه به مشاور املاک در رویان را دارید، کارشناسان سایت «مستر ملک» آماده راهنمایی شما عزیزان خواهند بود.

 

نمایش بیشتر
popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن