blogShape1

فروش زمین ممکن است به استراتژی‌ها یا ابزارهای متفاوتی نیاز داشته باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه خود را بر فروش زمین متمرکز کنید و استراتژی‌های خود را دوباره طراحی کنید. این راهنما شما را با اطلاعات صحیح در مورد نحوه فروش زمین آشنا خواهد کرد. ...

رسیدن به خط پایان، نکاتی برای فروش سریع‌تر زمین

رسیدن به خط پایان، نکاتی برای فروش سریع‌تر زمین

در بازار داغ امروز املاک و مستغلات، فروش خانه متوسط شما نسبتاً آسان است، اما فروش زمین می‌تواند مشکل باشد و دانستن نحوه فروش زمین، زمانی که می‌خواهید زمین خود را سریع بفروشید؛ می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
برخلاف یک خانه آماده نقل و انتقال، فروش زمین می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. 
در هر بازاری این مهم است که خود را به اطلاعات مناسب در مورد نحوه فروش زمین مجهز کنید و بدانید که چرا استراتژی شما با زمین مسکونی خالی باید با فروش خانه متفاوت باشد.
ازآنجایی‌که تمام چیزی که با آن کار می‌کنید زمین خالی است، خلاقیت در نحوه بازاریابی، خریداران بالقوه را سریع‌تر جذب می‌کند. 
می‌پرسید برای فروش زمین چی کار کنم؟ با مستر ملک همراه باشید تا جواب سؤال خود را به دست آورید.

1. تحقیق در مورد قیمت‌گذاری مناسب

هنگام تعیین قیمت برای زمین خالی خود، مهم است که به قیمت‌های همسایه نگاه کنید تا ایده‌ای تقریبی از نحوه قیمت‌گذاری زمین خود داشته باشید. بدون تحقیق مناسب، ممکن است قیمت زمین خود را خیلی بالا ببرید که می‌تواند بلافاصله خریداران بالقوه را فراری دهد.
شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که قیمتی را مطابق با قیمت‌های بازار در آن منطقه تعیین می‌کنید. این به این معنی نیست که قیمت آن را خیلی پایین بیاورید زیرا می‌خواهید از فروش درآمد کسب کنید. بلکه باید تحقیقات بازار را به‌درستی انجام دهید و به روند بازار نگاه کنید تا شما را راهنمایی کند.


2.زمین را آماده کنید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید خریداران بالقوه را برای دیدن زمین خود دعوت کنید، باید آن را قابل ارائه جلوه دهید. چمن‌های بیش از حد روییده، علف‌های هرز و پوشش گیاهی که می‌تواند دیدن زیبایی و ارزش چیزی را که می‌خواهید به آن‌ها بفروشید برای کسی سخت کند را از بین ببرید. ممکن است مجبور شوید قیمت فروش خود را پایین بیاورید، زیرا خریداران ممکن است برای مقدار کاری که باید انجام دهند تا خودشان زمین را آماده کنند، قیمتی با تخفیف درخواست کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، هرگونه علف، درختان و علف‌های هرز را که بیش از حد رشد کرده‌اند، قطع کنید. زباله‌ها یا اقلامی که نباید در زمین شما باشند را پاک کنید.
مسیرهای پیاده‌روی ایجاد کنید تا افراد هنگام مشاهده زمین، دید 360 درجه از مکان را داشته باشند.
 

 
3. علامت‌گذاری مرزها


مردم می‌خواهند ببینند دقیقاً چه چیزی می‌خرند؛ و هنگامی‌که صحبت از زمین خالی می‌شود، هرچه اطلاعات بیشتری ارائه دهید، شانس بیشتری برای جذب خریدار دارید.
در زمین خود، مرزهایی ایجاد کنید تا نشانه‌های دقیق را نشان دهید و وقتی عکس می‌گیرید، آن را بیرون بیاورید تا مردم قبل از بازدید از زمین شما تصور بهتری داشته باشند. اگر بودجه دارید، به دنبال عکاسی باشید تا از سرزمین شما عکس‌های حرفه‌ای بگیرد. بهترین راه برای نمایش آن، گرفتن عکس‌های هوایی از زمین است.

4. زمین خود را بازاریابی کنید

اولین مکان برای شروع بازاریابی زمین خود در شبکه شما است. به همسایگان خود اطلاع دهید که دارید می‌فروشید - آن‌ها ممکن است بخواهند زمین شما را برای گسترش یا محافظت از دارایی خود خریداری کنند. 
با سازندگان، انجمن‌های کشاورزی و سایر افرادی که ممکن است به زمین شما علاقه‌مند باشند در منطقه تماس بگیرید. اگر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، اجازه دهید ارتباطاتتان – به‌ویژه ارتباطات محلی – بدانند که در حال فروش هستید. 
هر چه افراد بیشتری در شبکه شما بدانند که زمین شما در بازار است، شانس شما برای یافتن خریداران از طریق دهان به دهان بیشتر است. همچنین ممکن است بخواهید یک آگهی در روزنامه محلی قرار دهید یا از امکانات سایت‌های خریدوفروش آنلاین مانند مستر ملک استفاده کنید.
در توضیحات ملک خود، ویژگی‌های زمین، موقعیت و محیط اطراف خود را به روشی واضح و قانع‌کننده توصیف کنید. گنجاندن نقشه‌ها و عکس‌های هوایی از ملک شما نیز به خریداران احتمالی کمک می‌کند تا درک درستی از چیدمان و پتانسیل زمین داشته باشند.
اگر بدون ارائه اطلاعات کافی به‌صورت آنلاین تبلیغ کنید، ممکن است در فروش سریع ضرر کنید. اکثر مردم می‌خواهند زمین بخرند تا کاری روی آن انجام دهند. این می‌تواند کشاورزی، ساختن خانه آینده یا ملک تجاری آن‌ها باشد. به یاد داشته باشید که هدف موردنظر زمینی را که می‌فروشید اضافه کنید. به‌عنوان مثال، اگر برای کشاورزی است، نوع خاک و هرگونه امکانات رفاهی مانند آب را اضافه کنید.
اگر کسی در مورد زمین شما پرس‌وجو کرد، در عرض 24 ساعت با آن‌ها تماس بگیرید تا از دست دادن علاقه آن‌ها به زمین خود جلوگیری کنید.
 


5. اسناد و مدارک مناسب داشته باشید

آماده ماندن، روند خرید زمین را برای متقاضی بالقوه کوتاه می‌کند. مهم‌ترین چیزی که باید داشته باشید سند مالکیت است.
زیرا قبل از اینکه بتوانید مالکیت را منتقل کنید، خریدار باید بداند که مالک واقعی کیست. همچنین، اطمینان حاصل کنید که تمام بدهی‌ها و عوارض زمین را پرداخت کرده‌ و گواهی‌ها را آماده کرید، زیرا در طول فرآیند موردنیاز خواهند بود.


حرف آخر

فروش سریع زمین خالی امکان‌پذیر است، اما تنها درصورتی‌که نکات فوق را رعایت کرده و آن‌ها را به بهترین نحو انجام دهید. در جستجوی خریداران بالقوه فعال و صبور باشید. شما نمی‌توانید قدرت بازاریابی اینترنتی را نادیده بگیرید. اینترنت مکانی است که در آن می‌توانید برای خریداران هدف خود بازاریابی کنید و در کمترین زمان ممکن از سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار شوید. اما اگر هنوز هم می‌پرسید برای فروش زمین چی کار کنم؟ همین حالا با کارشناسان مستر ملک که زمین را خریدوفروش می‌کنند ارتباط برقرار کنید زیرا آن‌ها نحوه بازاریابی آن را به‌خوبی می‌دانند.
 


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

مزایا و معایب خریدوفروش زمین کشاورزی هکتار بالا

خلاصه: در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چه ویژگی‌های متنوع و مفیدی مالکیت زمین‌های کشاورزی هکتار بالا را متمایز می‌کند....

آشنایی با خریدوفروش زمین ساحلی در سرخرود، شهر زیبای قوهای وحشی

زمین‌های ساحلی به نسب سایر زمین‌های جنگلی یا کوهستانی در شهرهای مازندران، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند؛ در این پست ب...

دلایل اصلی افزایش قیمت زمین در مازندران

نتایج بررسی‌‌هایی که به صورت آماری و میدانی توسط مشاوران املاک مستر ملک از بازار ملک در استان مازندران صورت گرفته حاکی ...

فروش زمین کشاورزی بدون سند

فروش زمین کشاورزی بدون سند یکی از رایج ترین روش های خرید و فروش زمین در دنیای امروز است که در ابتدا ممکن است ساده به نظر...

خرید و فروش زمین قولنامه ای

پیش از خرید و فروش زمین قولنامه ای از صحیح بودن موضوع مورد معامله اطمینان کامل حاصل نموده و سپس نسبت به مکتوب و امضا نمو...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن