blogShape1

مشکلات ویلاهای چمستان بسیار زیاد است. از این رو ویلاهایی که در این منطقه به فروش می رسند معمولا از قیمت ارزانی برخوردار هستند. بهتر است پیش از خرید ویلا در منطقه چمستان با تیم مشاوران املاک متخصص و حرفه ای ارتباط برقرار نموده و مشورت کنید. سپس با اطمینان می توانید ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید.  ...

اصلی ترین مشکلات ویلاهای چمستان

اصلی ترین مشکلات ویلاهای چمستان

چمستان شهری که در بین شهرستان های نور و آمل قرار دارد، ویلاهای بسیاری برای فروش دارد. بسیاری از علاقه مندان به شهرهای استان مازندران، برای خرید ویلا این شهر را انتخاب می کنند. اما مشکلات ویلاهای چمستان زیاد است. از جمله:

1.    بدون سند بودن ویلاهای چمستان

امروزه کلاهبرداران زیادی از طریق فروش ویلاهای بدون سند در چمستان، مشکلاتی را برای خریداران به وجود آورده اند. لازم است پیش از خرید ویلا حتما در مورد قیمت های واقعی زمین در این منطقه تحقیق کنید تا سرمایه شما از بین نرود. 

۲.    ویلاهای ارزان در مناطق ناامن

برخی مناطق چمستان برای خرید ویلا از امنیت مطلوبی برخوردار نیستند. که معمولا در این مناطق ویلاها با قیمت ارزانی به فروش می رسند. این مسئله در حال حاضر به یکی از مشکلات ویلاهای چمستان تبدیل شده است. 

۳.    ویلاهای ارزان با آب، برق و گاز غیرقانونی

ویلاهایی در چمستان برای فروش وجود دارد که به صورت قانونی انشعابات آب، برق و گاز دارند. این مسئله مشکلاتی را برای خریداران ویلا در این منطقه به وجود آورده است، که برخی صاحبان املاک پس از خرید به دادگاه کشانده شده اند.

۴.    مشکلات وراثتی برخی ویلاها در چمستان 

از دیگر مشکلات ویلاهای چمستان باید به مشکلات وراثتی اشاره کنیم. در اصل ویلاهای ارزانی در این منطقه به فروش می رسند که توسط صاحب اصلی فروخته نمی شوند. اشخاص کلاهبرداری با استفاده از مدارک و اسناد جعلی ویلاهای وراثتی را به فروش می رسانند.

فایل های معرفی شده دارای مشکلات ذکر شده نمی باشد

پیشنهادات باورنکردنی مسترملک

ویلا دوبلکس مدرن

8,500,000,000 تومــان

ویلای دوبلکس مدرن

4,800,000,000 تومــان

ویلا نیم پیلوت شیک

2,800,000,000 تومــان

ویلا نیم پیلوت مدرن

3,500,000,000 تومــان

ویلا طرح دوبلکس

2,700,000,000 تومــان

بررسی مشکلات ویلاهای چمستان پیش از خرید

در صورتی که تمایل دارید در منطقه چمستان اقدام به خرید ویلا نمایید، لازم است با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه فروش املاک مشورت نمایید. تا درگیر مشکلات خرید ویلا در منطقه چمستان نشوید و با اطمینان ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید. 

اصولا ویلاهایی که با مشکلات زیاد همراه هستند، از قیمت ارزان تری برخوردار بوده و همین مسئله منجر می شود تا افراد زیادی تمایل به خرید این نوع ویلاها داشته باشند. اما باید به این ضرب المثل اشاره کنیم که " هیچ ارزانی بی حکمت نیست".

پس بهتر است برای جلوگیری از مواجهه با مشکلات ویلاهای چمستان، ابتدا با کارشناسان فروش ویلا و املاک در این منطقه مشورت نموده و سپس با اطمینان اقدام به خرید ویلا نمایید. 


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

از قشنگی‌های خرید ویلا لب آب چه می‌دانید؟

در این مقاله به بررسی فواید سلامتی و مزایای خرید ویلا لب آب می‌پردازیم.

مشاوره خریدوفروش ویلا در امیرآباد چمستان

در این مقاله پس از آشنایی با موقعیت مکانی و جغرافیایی امیرآباد به بررسی مزایای خرید ویلا در این منطقه از چمستان در استان...

خرید ویلا در چمستان با سند به کمک مسترملک

اگر برای خرید ویلا در چمستان دچارترید شدید و نمی‌دانید که آیا در این منطقه املاک سنددار وجود دارند یا نه ما در این مقاله...

6 نکته برای فروش فوری ویلا در شمال

هنگامی‌که به دنبال فروش فوری ویلا در شمال هستید، با استخدام یک مشاور املاک شروع کنید تا بسیاری از فرآیندها را از طرف شما...

10 نکته مهم که باید برای ساخت آپارتمان مشارکتی بدانید

در این مقاله ضمن معرفی مزایای پروژه‌های ساخت آپارتمان مشارکتی باهم به بررسی نکات مهمی که باید در زمان عقد قرارداد آن توج...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن