blogShape1

متا دیسکریپشن: اگر به دنبال خرید ویلا و زمین در مناطق بکر و خاص شمال ایران هستید، ما به شما خرید ویلا و زمین در سیسنگان را پیشنهاد می‌دهیم. این منطقه به دلیل شرایط آب و هوایی منحصر و همچنین موقعیت جنگلی و حاصلخیز، مورد استقبال بسیاری از عموم افراد از جمله سرمایه گذاران قرار گرفته است. اگر چنانچه آشنایی کافی با وضعیت اسناد ملکی در سیسنگان را ندارید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید. ...

وضعیت اسناد ملکی برای خرید ویلا و زمین در سیسنگان

وضعیت اسناد ملکی برای خرید ویلا و زمین در سیسنگان

وضعیت اسناد ملکی برای خرید ویلا و زمین در سیسنگان

از آنجایی که تمام بخش‌های شمال ایران، منظره و ویوی ابدی و فرح بخشی دارد، شاید با یک نگاه اجمالی، ملک و زمینی را که به شما پیشنهاد می‌شود را خریدار کنید. اما با خرید ملک مورد نظر تازه دغدغه‌های قانونی آن شروع می‌شود و متوجه می‌شوید که ویلا و یا زمین دلخواهتان بی‌سند است. در برخی از موارد هم موضوع اوقاف و یا سند علوی به میان می‌آید. به هرترتیب در هر معامله‌ای افراد سودجو و فرصت طلبی وجود دارد که به فکر منافع شخصی خودشان هستند. قبل از آنکه به چگونگی وضعیت اسناد ملکی برای خرید ویلا یا خرید زمین در سیسنگان بپردازیم، در ابتدا به شرح مختصری درباره ویژگی‌های سیسنگان، ساحل سیسنگان و یا انکه ساحل سیسنگان کجاست، می‌پردازیم.

سیسنگان کجاست؟


شاید نام سیسنگان برای بسیاری از افراد پایتخت نشین و شهرهای بزرگ آشنا نباشد. برای آشنایی با این منطقه، ما یک‌راست سراغ اصل مطلب می‌رویم. سیسنگان در استان مازندران قرار دارد و در ۳۵ کیلومتری جاده نوشهر به سمت نور واقع شده است. این قاب دو منظره از شمال به دریای خزر و از جنوب به کوه‌های البرز می‌رسد. دو روستای قدیمی هم در دو طرف سیسنگان قرار گرفته است. روستای توسکاتک و روستای صلاح الدین کلا که به ترتیب در غرب و شرق سیسنگان قرار گرفته‌اند. با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب این منطقه و همچنین قیمت بهینه زمین، خرید زمین در سیسنگان بسیار رایج و مقرون به صرفه است.

ساحل سیسنگان کجاست؟

یک قاب با دو منظره، عنوان شناخته شده‌ای برای سیسنگان است. این به این معنا می‌باشد که شما در سیسنگان هم می‌توانید ویو جنگل و هم ویو ساحل را داشته باشید و با یک تیر دو نشان بزنید. زمانی که به سمت سیسنگان در حال رانندگی هستید در یک سوی جاده، با درختان سر به فلک کشیده روبرو می‌شوید و در سوی دیگر جاده، ساحل دریا را پیش روی چشم خود خواهید داشت. به دلیل همین تنوع چشم اندازهای مختلف، آمار خرید ویلا در سیسنگان در قیاس با سایر نقاط شمال ایران روز به روز روی به افزایش است.

نکات قانونی قابل توجه برای خرید ویلا و خرید زمین در سیسنگان

خوب تا اینجای کار یک تصویر ذهنی از موقعیت منطقه‌ای سیسنگان به دست آوردیم. اما آنچه که بعد از پسندیدن شرایط آب و هوایی و منطقه مورد توجه است، معامله برای خرید ویلا در سیسنگان است که باید به آن توجه شود. در ادامه با ما همراه باشید تا آگاهی‌های لازم و ضروری را درباره وضعیت معامله ملکی در شمال به دست آورید.


احتیاط‌های لازم برای خرید ویلا در شمال کشور عبارتند از؛

۱. مشخص شدن هویت طرفین عقد قرارداد

در تمامی معامله‌های ملکی، خرید زمین و یا خرید ویلا در سیسنگان حتما طرف حساب خودتان را بشناسید. مهم نیست که تمایل به امضای مبایعه نامه و یا یک قرارداد ساده یا یک اجاره نامه را دارید. مهم آن است که هویت طرف مقابل، برایتان مشخص و شناخته شده باشد. در نتیجه حواستان را جمع کنید و جزئیات مرتبط با هویت فردی فروشنده را درخواست کنید.

۲. ابهامات موجود در قرارداد را از سر راه بردارید

در جزئیات قرارداد و مبایعه نامه برای خرید ویلا در سیسنگان شمال، نباید هیچ ابهامی وجود داشته باشد. در نتیجه ریزترین نکات مرتبط با خرید ملک، زمین و یا ویلا در مبایعه نامه باید کاملا روشن و واضح باشد. توجه داشته باشید که مورد مبایعه نامه خرید یک ویلاست، حتما مشخصات ویلا مانند پلاک ثبتی، قطعه ویلا، آدرس پستی، شماره سند و همچنین سایر جزئیات مهم در مبایعه نامه آورده شده باشد.

۳. موضوع مبایعه نامه باید همراه با ذکر تاریخ باشد

فرقی نمی‌کند خریدار باشید یا فروشنده. همچنین فرقی ندارد که خریدار یک ملک هستید، یا آنکه تمایل به اجاره کردن ویلا را دارید. در هر وضعیتی باید موضوع مورد معامله همراه با تاریخ در قرارداد ذکر شود. قابل ذکر است که ذکر تاریخ برای هر دو طرف قرارداد، ضروری است.

۴. بررسی وضعیت خرید نقد یا اقساطی زمین و ویلا

آنچه که پیش از معامله بین طرفین باید مورد سنجش و توافق قرار گیرد، نوع معامله است. وضعیت خرید نقد و اقساط باید میان طرفین به خوبی روشن و مشخص باشد و مورد توافق طرفین قرار گیرد. قیمت خرید ویلا در سیسنگان بستگی به موقعیت ویلا، عمر ویلا، امکانات و شرایط آن دارد.

جمع بندی

کمتر کسی در ایران پیدا می‌شود که از داشتن ویلا در شمال بدش بیاید، یا آنکه به فکر سود اقتصادی از طریق خرید و فروش زمین در شمال کشور نباشد.  با توجه به تورم اقتصادی که هر لحظه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و همچنین نوسانات نرخ ارز در کشور، برای اطلاع از مقایسه قیمت‌ها و خرید ویلا در سیسنگان همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات مرتبط با هرگونه مشاوره قانونی و راهنمایی‌های ضروری حقوقی به متقاضیان عزیز می‌باشد.


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

نحوه استعلام ملک اوقافی چگونه است؟

هم برای کسانی که قصد خرید مال وقفی را دارند و هم برای کسانی که قصد خرید مال شخصی را دارند، تشخیص مال وقفی از اموال شخصی ...

فروش ملک قبل از انحصار وراثت چه حکمی دارد؟

اگر قصد فروش ملک ورثه‌ای را دارید اما هنوز انحصار وراثت انجام نگرفته است، خریدار خوب هم برای ملک پیدا شده است و شما نمی‌...

نکات مهم در خرید ملک ورثه‌ای را بشناسید

وقتی افرادی یک خانه را به ارث می‌برند، همه آن‌ها یک سهم مشخص از دارایی دارند. درنتیجه ملک دارای چندین مالک است. در این ش...

بهترین املاک در شمال

همه به خوبی با شیوه کاری مشاوران املاک آشنا هستیم. از تعریف‌های اغراق آمیز درباره ملک مورد نظر گرفته تا تبلیغات تکراری و...

فروش خانه کلنگی در شمال کشور

اگر تجربه‌ای از سرمایه گذاری روی املاک ندارید و در شرایطی قرار گرفته‌اید که مجبور به فروش خانه کلنگی خود هستید، باید بگو...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن