blogShape1

این مقاله به برخی از مزایا و معایب اصلی خرید ویلا استخر دار در شمال می‌پردازد. درحالی‌که این ممکن است این فهرست تمام مزایا و معایب احتمالی را پوشش ندهد، اما مکان خوبی برای شروع تصمیم‌گیری در مورد خرید یا عدم خرید ویلای استخر دار است. ...

نکاتی که باید درباره داشتن ویلای استخردار بدانید

نکاتی که باید درباره داشتن ویلای استخردار بدانید

همه خانه‌هایی که استخر دارند را دوست دارند. آرامش و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که بچه‌ها می‌توانند در تابستان از آن لذت ببرند. 
درحالی‌که بسیاری از افراد نیز استدلال می‌کنند که خطرات، نگهداری و ایمنی باید توسط صاحب‌خانه قبل از خرید ویلای استخر دار در نظر گرفته شود. استخر برای برخی یک امر لوکس و برای برخی دیگر یک ضرورت است. 
درحالی‌که شیرجه زدن در آب‌های خنک یک استخر شنا در یک روز گرم تابستان بسیار جذاب است، اگر در پایان هرماه از هزینه‌های نگهداری بالای آن مطلع شوید، شگفت‌زده خواهید شد.
به همین دلیل، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا ویلا استخر دار خریداری کنید یا خیر، تحقیق کنید.

  خرید ویلا استخر دار در شمال – استخر به شکل گیتار

مزایای خرید ویلا استخر دار در شمال

چه در آب‌وهوای گرم زندگی کنید و چه در آب‌وهوای خنک، مالکان خانه معمولاً حداقل 3 ماه از سال تقویمی از استخرهای شنا لذت می‌برند. برای کسانی که استخرهای سرپوشیده دارند، آب‌وهوا تأثیری در استفاده از آن‌ها ندارد.
مزایای خرید ویلا استخر دار در شمال شامل موارد زیر است:

  • استخرهای شنا یک راه عالی برای ورزش کردن برای بزرگ‌سالان و کودکان است. کودکان و بزرگ‌سالان به‌طور یکسان، از بازی و استراحت در اطراف استخر لذت می‌برند. مهمانی‌های تابستانی در استخر یا شنا در اواخر شب همیشه لذت‌بخش است که شما صاحب استخر خود هستید.
  • در اقتصاد ساخت‌وساز ساختمان فعلی، ساخت استخر شنا بسیار مقرون‌به‌صرفه تر از سال‌های قبل است. مزیت هزینه نیز در جذابیت فروش مجدد خانه شماست. خریدار ویلا استخر دار به‌مراتب بیشتر است و خریداران زیادی  جذب ویلای شما خواهند شد.
  • به یاد داشته باشید که خانه شما قلعه شماست، داشتن یک استخر در حیاط ویلای شما خانه شما را به وضعیتی مجلل ارتقا می‌دهد. این یک ویژگی مطلوب است، همیشه مهمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به ملک شما ارزش می‌بخشد.

معایب خرید ویلای استخر دار در شمال

داشتن استخر ارزان نیست. برای اینکه بتوانید به خوبی بسنجید که آیا خرید ویلای استخر دار در شمال برای شما مناسب است یا خیر، این ملاحظات را در نظر داشته باشید:

هزینه‌های نگهداری بالا

داشتن یک استخر در حیاط ویلای شما می‌تواند منبع دائمی سرگرمی باشد. بااین‌حال، هیچ‌چیز در این دنیا رایگان نیست و بنابراین، باید مبلغی را برای نگهداری استخر بپردازید. کارشناسان و متخصصان توصیه می‌کنند که استخر هفتگی را تمیز کنید تا برای شناگران ایمن باشد.
این بدان معنی است که شما باید یک سرویس تمیز کردن استخر استخدام کنید که شامل موارد زیر است: 

  • تمیز کردن سطح از هرگونه زباله
  • جاروبرقی کف استخر
  • حفظ سطح pH
  • برس کشیدن دیوارها و تمیز کردن فیلتر

 اگر دوست دارید این کارها را به‌تنهایی انجام دهید، حتی در این صورت خرید مواد شیمیایی مناسب مورداستفاده در تمیز کردن استخر می‌تواند گران تمام شود. 

هزینه‌های بالای تعمیرات

آیا سطح آب استخر شما به‌آرامی کاهش می‌یابد؟ این بدان معناست که یک تعمیرکار باید استخر شما را بررسی کند تا منبع نشتی را پیدا کند و آن را تعمیر کند. همچنین با استفاده مداوم ممکن است در آستر استخر شما پارگی ایجاد شود. 
تغییر تمام پوشش استخر برای شما هزینه زیادی دارد. جدا از هزینه‌های نگهداری، آماده پرداخت مبلغ هنگفتی برای تعمیرات باشید.

خطر ایمنی برای کودکان نوپا و سالمندان

داشتن استخر در ویلا خطر زیادی دارد - به‌خصوص اگر بچه‌های کوچک یا افراد مسن دارید. سقوط یا لیز خوردن در محل نامناسب می‌تواند باعث حوادث مرگبار شود. داشتن حصار استخر مهم است تا بتوان از نوزادان، کودکان نوپا و سالمندان محافظت کرد. حتی در این صورت، بسیار خطرناک است، به‌خصوص اگر بچه‌هایی دارید که عاشق کاوش هستند. آن‌ها راهی برای عبور از حصار پیدا می‌کنند و می‌خواهند در استخر شنا کنند.

  خرید ویلا استخر دار در شمال - استخر بدون حصار می‌تواند برای کودکان نوپا و سالمندان خطرناک باشد

پرداخت قبوض انرژی بالا

بخاری و پمپ استخر برق مصرف می‌کنند. در پایان، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید و محاسبه می‌کنید که آیا قبوض تهویه مطبوع گران است یا نگهداری پمپ و بخاری استخر.

افزایش پشه و حشرات آب 

آب راکد مانند آب استخر می‌تواند محل پرورش پشه‌ها باشد. به‌خصوص پشه‌های دنگی که باعث بیماری می‌شوند. علاوه بر این، رطوبت و آب سایر آفات رایج خانگی را نیز جذب می‌کند که می‌توانند آزاردهنده باشند، به‌خصوص اگر نسبت به سوسک‌ها و حشرات فوبیا داشته باشید. 

فضای زیادی را اشغال می کند

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین در لیست معایب ما برای داشتن یک استخر در ویلا این است که استخرها فضای قابل‌توجه‎ای را اشغال می‌کنند. مگر اینکه در یک زمین بزرگ زندگی کنید، احتمالاً یک استخر بیشتر حیاط‌خلوت شما را اشغال خواهد کرد. اگر واقعاً آب را دوست دارید خوب است. اما برای کسانی که می‌خواهند با بچه‌ها یا نوه‌هایشان ورزش کنند یا به‌سادگی از قدم زدن در حیاط لذت ببرند، استخر می‌تواند این کار را دشوار کند.

 

حرف آخر

امیدواریم این وبلاگ به شما در تصمیم‌گیری برای  خرید ویلا استخر دار در شمال کمک کرده باشد. شما همچنین باید قبل از سرمایه‌گذاری پولی که به‌سختی به دست آورده‌اید ، نگاهی به مزایا و معایب خرید ملک با باغ داشته باشید. 
شما چه فکر می‌کنید؟ تجربه یا نظرات خود را در مورد داشتن خانه‌ای با استخر با ما در زیر به اشتراک بگذارید!


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

از قشنگی‌های خرید ویلا لب آب چه می‌دانید؟

در این مقاله به بررسی فواید سلامتی و مزایای خرید ویلا لب آب می‌پردازیم.

مشاوره خریدوفروش ویلا در امیرآباد چمستان

در این مقاله پس از آشنایی با موقعیت مکانی و جغرافیایی امیرآباد به بررسی مزایای خرید ویلا در این منطقه از چمستان در استان...

خرید ویلا در چمستان با سند به کمک مسترملک

اگر برای خرید ویلا در چمستان دچارترید شدید و نمی‌دانید که آیا در این منطقه املاک سنددار وجود دارند یا نه ما در این مقاله...

6 نکته برای فروش فوری ویلا در شمال

هنگامی‌که به دنبال فروش فوری ویلا در شمال هستید، با استخدام یک مشاور املاک شروع کنید تا بسیاری از فرآیندها را از طرف شما...

10 نکته مهم که باید برای ساخت آپارتمان مشارکتی بدانید

در این مقاله ضمن معرفی مزایای پروژه‌های ساخت آپارتمان مشارکتی باهم به بررسی نکات مهمی که باید در زمان عقد قرارداد آن توج...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن