blogShape1

شهرستان نوشهر به علت طبیعت زیبا، کوهستان‌های سرسبز و چشم‌اندازهای زیبای خود سالیانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می‌کند. در مستر ملک به این سؤالات پاسخ داده‌ایم: برای سرمایه‌گذاری در نوشهر لازم است چه چیزهایی را بدانیم؟ برای خرید ویلا در نوشهر چه آب و هوایی در انتظار ماست؟ از کجا در نوشهر ویلا بخریم؟ ...

آیا خرید ویلای نقلی در نوشهر با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر است؟

آیا خرید ویلای نقلی در نوشهر با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر است؟

شهر نوشهر به‌عنوان بهشت دوستداران طبیعت و علاقه‌مندان به خرید انواع ویلا در مازندران معروف است، 
نوشهر از پرطرفدارترین شهرهای شمالی برای گردشگران محسوب می‌شود. این شهر زیبا در استان مازندران به دلیل هم‌جواری با دریا و جنگل‌های انبوه سالانه مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کند، اما جاذبه‌های طبیعی و توریستی نوشهر به همین‌جا ختم نمی‌شود.
از پارک جنگلی و ساحل سی‌سنگان، دریاچه ممرز، دریاچه و سد آویدر، تنگ دار، آبشار نجارده، روستای انگاس، روستای ویسر، دریاچه خضر نبی و آبشار زانوس و ... می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری نوشهر نام برد که باید در سفر به این شهر در برنامه بازدید قرار بگیرند.
سرمایه‌گذاری‌های متعدد دولتی و بخش خصوصی اعتبار بالایی برای ساخت ویلا در نوشهر ایجاد کرده است که باعث ایجاد ویلاهای شهرکی، ویلای جنگلی و ویلا ساحلی فراوانی شده است.
برنامه شما برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلای نقلی در نوشهر چیست؟
 

خرید ویلای نقلی در نوشهر- کلید و یک ویلای کوچک

درباره شهرستان نوشهر

نوشهر شهری بندری در استان مازندران است که در زمان محمدرضا پهلوی (1919-1980) پایتخت تابستانی غیررسمی ایران به شمار می‌رفت، زیرا اکثر مقامات عالی‌رتبه در تابستان در آنجا زندگی و کار می‌کردند. 
این شهرستان از شمال با دریای خزر، از جنوب با رشته‌کوه‌های البرز، از شرق با نور و از غرب با چالوس همسایه است. 
نوشهر دارای آب‌وهوای نیمه گرمسیری مرطوب با تابستان‌های گرم و زمستان‌های خنک و مرطوب است.
نام قدیمی این شهر سنگ تجن بوده است. در عصر قاجار (1781-1925) با پهلو گرفتن کشتی‌های تجاری در آنجا، اقتصاد آن رونق گرفت و به نقطه مهمی برای تجارت با روسیه تبدیل شد. در سال 1318، بنیان‌گذار خاندان پهلوی، رضاشاه (1944-1878) احداث بندر، نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر را آغاز کرد و آن را به نوشهر تغییر نام داد.
این شهر به خاطر زیبایی‌های طبیعی، پارک‌های زیبا و کوه‌های سرسبزش مشهور است. از جاذبه‌های مهم نوشهر می‌توان به پارک جنگلی سی‌سنگان و منطقه حفاظت شده اشاره کرد که زیستگاه گونه‌های گیاهی در حال انقراض به نام باکسوس، ساحل زیبای سیسنگان، دریاچه سد آویدر و آبشار چلندر است.

موقعیت جغرافیایی نوشهر برای خرید ویلای نقلی در نوشهر

شهرستان نوشهر در حدود 1717 کیلومترمربع مساحت دارد و از دو بخش مرکزی نوشهر و ییلاقی کجور تشکیل شده است. همچنین دارای سه شهر و شش دهستان است. بزرگ‌ترین بخش نوشهر که در حدود دوسوم آن را در برمگیرد شامل بخش کجور است.
در نوشهر ارتفاع از سطح دریا حدود 8/2 متر تخمین زده شده است. اگر به داشتن ویلای نقلی در شهرهای نزدیک به ساحل و جنگل علاقه‌مند هستید؛ پیشنهاد ما به شما خرید ویلا در رویان است.

  خرید ویلای نقلی در نوشهر- عکس هوایی از خط ساحلی نوشهر

خرید ویلا نقلی در نوشهر یا ویلای جنگلی؟

نوشهر یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا در مازندران است. چنانچه قصد سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در نوشهر را دارید ابتدا بهتر است اهداف خود را از این کار مشخص کرده و سپس تحقیق و بررسی کاملی را در این مورد انجام دهید. کارشناس مستر ملک بر اساس تجربه خود به بررسی نکاتی در این زمینه پرداخته‌اند که برای خرید ویلای نقلی در نوشهر مفید است. نتیجه این بررسی شامل چک‌لیست زیر می‌شود:

  • تعیین کردن هدف خرید
  • مشخص کردن مکان خرید ویلا در کدام منطقه نوشهر
  • انتخاب نوع ویلا (ساحلی، جنگلی، شهرکی)
  • بررسی قیمت خرید ویلا در مناطق مختلف نوشهر
  • بررسی موقعیت و راه‌های دسترسی به ویلای موردنظر
  • تحقیق درباره مصالح به‌کاررفته با توجه به موقعیت آب و هوایی منطقه
  • امکانات رفاهی و شهری منطقه برای خرید ویلا در نوشهر
  • برآورد بودجه و هماهنگی انتظارات
  • سطح امنیت منطقه
  • مشورت با کارشناس املاک
  • جمع‌بندی

با توجه به فهرست بالا برای خرید ویلا در نوشهر باید ابتدا اهداف خود را از خرید مشخص کنید و با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید نوع ویلای خود را انتخاب کنید. 
آیا می‌خواهید برای سکونت دائم اقدام به خرید کنید یا در ایام تعطیلات می‌خواهید از ملکتان استفاده کنید؟ در این صورت باید به تأمین امنیت ویلا در روزهایی که حضور ندارید نیز هم فکر کنید. 
آیا هدف شما صرفاً سرمایه‌گذاری در این منطقه است؟ که در این صورت هم معیارهای شما متفاوت از خرید جهت استفاده شخصی خواهد بود. 
دوست داران جنگل‌ و طبیعت بکر می‌توانند به فکر خرید ویلای نقلی در سی‌سنگان با بودجه‌ای مناسب باشند. به این دلیل که این شهر فاصله اندکی با جنگل و همچنین ساحل خزر دارد.

 

خرید ویلا نقلی در نوشهر- ویلای جنگلی (سی‌سنگان)

مسترملک، راهنمای شما در خرید ویلای نقلی در نوشهر

زمانی که تصمیم به اقدام برای خرید ویلا در شمال گرفتید در اولین مرحله استان و شهر موردنظر خود را مشخص کنید. بدون شک از میان استان‌های شمالی کشور، استان مازندران با توجه به طبیعت بسیار زیبا و نزدیکی به تهران، آب‌وهوای پاک و جاذبه‌های طبیعی و توریستی فراوان که دارد در اولویت خرید شما قرار خواهد گرفت.
از دیگر مواردی که قبل از خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید، بررسی قیمت ویلا است.
هوشیار باشید که اگر ویلایی با قیمتی ارزان‌تر از منطقه به شما معرفی شد، ممک است دارای مشکلات قانونی باشد پس حتماً اسناد و مدارک و هم‌چنین جواز ساخت مربوط به آن را دقیق‌تر بررسی نمایید.
امکانات منطقه‌ای که ویلا در آن قرار دارد نیز یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده دیگر برای خرید ویلا در نوشهر است.

بحث امنیت و تأمین بودجه نیز موارد مهم دیگر به‌عنوان لازمه خرید ویلا در مناطق شمالی کشور مطرح هستند.
کمک از یک مشاور املاک باتجربه در  پیش از اقدام به خرید ویلا در نوشهر عاقلانه‌ترین کار است چراکه اگر بومی منطقه نباشید و با کاربری‌های زمین‌های نوشهر آشنایی کافی نداشته باشید، احتمال دارد در معاملات خود، دچار ضرر و زیان شوید.


به این مطلب امتیاز دهید
share
دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

مطالب مرتبط

از قشنگی‌های خرید ویلا لب آب چه می‌دانید؟

در این مقاله به بررسی فواید سلامتی و مزایای خرید ویلا لب آب می‌پردازیم.

مشاوره خریدوفروش ویلا در امیرآباد چمستان

در این مقاله پس از آشنایی با موقعیت مکانی و جغرافیایی امیرآباد به بررسی مزایای خرید ویلا در این منطقه از چمستان در استان...

خرید ویلا در چمستان با سند به کمک مسترملک

اگر برای خرید ویلا در چمستان دچارترید شدید و نمی‌دانید که آیا در این منطقه املاک سنددار وجود دارند یا نه ما در این مقاله...

6 نکته برای فروش فوری ویلا در شمال

هنگامی‌که به دنبال فروش فوری ویلا در شمال هستید، با استخدام یک مشاور املاک شروع کنید تا بسیاری از فرآیندها را از طرف شما...

10 نکته مهم که باید برای ساخت آپارتمان مشارکتی بدانید

در این مقاله ضمن معرفی مزایای پروژه‌های ساخت آپارتمان مشارکتی باهم به بررسی نکات مهمی که باید در زمان عقد قرارداد آن توج...

popup

مشاوره میخوای؟ زنگ بزن